Witam. Mam ogólnie 2 serwery. Na jednym serwerze mam to dobrze a na drugim nie. Tzn chodzi mi o to że jak dam status w konsole to pokazuje mi że każdy gracz ma STEAM. A tak na prawdę nie jest. A na drugim serwerze jest dobrze i pytanie który plik odpowiada za komenda status ?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|

Komenda status
#1
Napisano 28.10.2013 15:36
Paczka map COD - http://cs-boster.pl/...ter-strike-1-6/
Paczka map AIM - http://cs-boster.pl/...ter-strike-1-6/
Counter Strike 1.6 Non Steam v23 - http://cs-boster.pl/...m-v23-download/
Counter Strike 1.6 Non Steam v32 - http://cs-boster.pl/...m-v32-download/
Counter Strike 1.6 Non Steam v52 - http://cs-boster.pl/...-non-steam-v52/
#3
Napisano 28.10.2013 15:47
tak dokładnie.
http://images.tinypi...5cpaei4d9ub.png
Tutaj daje SS.
tak samo jest w Czas Online gracza
http://amxbans.sfrag...mentos/onlydd2/
Paczka map COD - http://cs-boster.pl/...ter-strike-1-6/
Paczka map AIM - http://cs-boster.pl/...ter-strike-1-6/
Counter Strike 1.6 Non Steam v23 - http://cs-boster.pl/...m-v23-download/
Counter Strike 1.6 Non Steam v32 - http://cs-boster.pl/...m-v32-download/
Counter Strike 1.6 Non Steam v52 - http://cs-boster.pl/...-non-steam-v52/
#4
Napisano 28.10.2013 16:09
W dproto.cfg to zmieniasz czy dla non-steama ma się generować unikalne STEAM_ID.
# ClientIDs (for cid_* options) # 1: Real (or generated by HW) steam (STEAM_xx:xx:xx) # 2: Real (or generated by HW) valve (VALVE_xx:xx:xx) # 3: STEAM_ by IP # 4: VALVE_ by IP # 5: Deprecated - client will be rejected # 6: reserved for future use # 7: HLTV # 8: STEAM_ID_LAN # 9: STEAM_ID_PENDING # 10: VALVE_ID_LAN # 11: VALVE_ID_PENDING # 12: STEAM_666:88:666 # Use this to set authid's for clients # for HLTV cid_HLTV = 7 # for clients that do not support unique id generation cid_NoSteam47 = 8 cid_NoSteam48 = 10
#5
Napisano 28.10.2013 16:11
W pliku dproto.cfg zmień na:
# for p.47 clients that do not support unique id generation (default is STEAM_ID_LAN [8] )
cid_NoSteam47 = 8
# for p.48 clients that do not support unique id generation (default is VALVE_ID_LAN [10] )
cid_NoSteam48 = 10
#6
Napisano 28.10.2013 16:14
ok dobra. zmieniłem.
dam znać.
@ edit
po zmienie mapy dalej to samo było.
możliwe że trzeba serwer offnać.
Paczka map COD - http://cs-boster.pl/...ter-strike-1-6/
Paczka map AIM - http://cs-boster.pl/...ter-strike-1-6/
Counter Strike 1.6 Non Steam v23 - http://cs-boster.pl/...m-v23-download/
Counter Strike 1.6 Non Steam v32 - http://cs-boster.pl/...m-v32-download/
Counter Strike 1.6 Non Steam v52 - http://cs-boster.pl/...-non-steam-v52/
#8
Napisano 28.10.2013 17:55
To nie jest wina serwera ani dproto. Najnowsze ns'y mają opcję generowania unikalnego sida. Różni się od oryginalnego tym że jest dłuższy niż 8 cyfr (najczęściej ma 9-10) lub zaczyna się STEAM_0:4:XXXXX. To nawet na plus , bo jest trochę mniejszy problem z neo
Użytkownik Ogen Dogen edytował ten post 28.10.2013 17:56
#9
Napisano 31.10.2013 07:01
W pliku dproto.cfg zmień na:
# for p.47 clients that do not support unique id generation (default is STEAM_ID_LAN [8] )
cid_NoSteam47 = 8
# for p.48 clients that do not support unique id generation (default is VALVE_ID_LAN [10] )
cid_NoSteam48 = 10
nie pomogło.
Paczka map COD - http://cs-boster.pl/...ter-strike-1-6/
Paczka map AIM - http://cs-boster.pl/...ter-strike-1-6/
Counter Strike 1.6 Non Steam v23 - http://cs-boster.pl/...m-v23-download/
Counter Strike 1.6 Non Steam v32 - http://cs-boster.pl/...m-v32-download/
Counter Strike 1.6 Non Steam v52 - http://cs-boster.pl/...-non-steam-v52/
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych