public ShowCoins(id) -> public ShowCoins(id_task)
id -= TASK_SHOW_COINS; -> id = id_task - TASK_SHOW_COINS
->
public ShowCoins(id_task) { new id = id_task - TASK_SHOW_COINS if(!is_user_alive(id)) { remove_task(id_task); return; } set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0); ShowSyncHudMsg(id, sync_hud_obj, "^n^n^n^n^n^n^n[Blanty: %i]", player_coins[id]); }
Nadal wywala błędy, a blanty nie działają
L 10/28/2013 - 16:28:56: [AMXX] [0] Blanty_1832234.sma::ShowCoins (line 200) L 10/28/2013 - 16:28:56: HudSyncObject -1 is invalid L 10/28/2013 - 16:28:56: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "Blanty.amxx") L 10/28/2013 - 16:28:56: [AMXX] Run time error 10: native error (native "ShowSyncHudMsg") L 10/28/2013 - 16:28:56: [AMXX] [0] Blanty_1832234.sma::ShowCoins (line 200) L 10/28/2013 - 16:28:56: HudSyncObject -1 is invalid L 10/28/2013 - 16:28:56: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "Blanty.amxx") L 10/28/2013 - 16:28:56: [AMXX] Run time error 10: native error (native "ShowSyncHudMsg") L 10/28/2013 - 16:28:56: [AMXX] [0] Blanty_1832234.sma::ShowCoins (line 200) L 10/28/2013 - 16:28:56: HudSyncObject -1 is invalid L 10/28/2013 - 16:28:56: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "Blanty.amxx") L 10/28/2013 - 16:28:56: [AMXX] Run time error 10: native error (native "ShowSyncHudMsg") L 10/28/2013 - 16:28:56: [AMXX] [0] Blanty_1832234.sma::ShowCoins (line 200) L 10/28/2013 - 16:28:56: HudSyncObject -1 is invalid
Spoiler
Nie wiem czy to bug, czy się pomyliłeś ale dziś testowałem dokładniej te blanty i...
Byłem w TT
Kolega był w CT
Ja miałem 8 blantów
On miał 8 blantów
Ja go zabiłem miałem 10 Blantów
On nadal 8 blantów
Zmieniłem mapke
Mam 10 blantów
On ma 10 blantów
Błąd nie w tym że zła ilość blantów leci, bo to zmieniłem tylko w tym, że dodału mu blanty po zmianie mapy.
jak ustawiles zapis? ;f
Mam to co wysyłałeś tylko zmieniłem
pcvar_coins[kill] = register_cvar("cod_coins_kill", "1"); pcvar_coins_vip[kill] = register_cvar("cod_coins_kill_vip", "2"); pcvar_coins[kill_hs] = register_cvar("cod_coins_kill_hs", "3"); pcvar_coins_vip[kill_hs] = register_cvar("cod_coins_kill_hs_vip", "6");
na
pcvar_coins[kill] = register_cvar("cod_coins_kill", "1"); pcvar_coins_vip[kill] = register_cvar("cod_coins_kill_vip", "2"); pcvar_coins[kill_hs] = register_cvar("cod_coins_kill_hs", "2"); pcvar_coins_vip[kill_hs] = register_cvar("cod_coins_kill_hs_vip", "3");
oraz miejsce i wiadomość hud na
public ShowCoins(id) { id -= TASK_SHOW_COINS; set_hudmessage(0, 255, 0, 0.01, 0.16, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0); ShowSyncHudMsg(id, sync_hud_obj, "Blanty: %i", player_coins[id]); }