Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Modyfikacja

Przerobienie, plugin działający tylko dla TT

modyfikacja

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
29 odpowiedzi w tym temacie

#21 ChicuuPlayGames

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:90
  • Lokalizacja:Gdynia
Offline

Napisano 29.10.2013 14:51

 

 

 

 

 

public ShowCoins(id) -> public ShowCoins(id_task)

 

id -= TASK_SHOW_COINS; -> id = id_task - TASK_SHOW_COINS

 

->

public ShowCoins(id_task)
{
	new id = id_task - TASK_SHOW_COINS
 
	if(!is_user_alive(id))
	{
		remove_task(id_task);
		return;
	}
 
	set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
	ShowSyncHudMsg(id, sync_hud_obj, "^n^n^n^n^n^n^n[Blanty: %i]", player_coins[id]);
}

 

Nadal wywala błędy, a blanty nie działają

 

L 10/28/2013 - 16:28:56: [AMXX] [0] Blanty_1832234.sma::ShowCoins (line 200)
L 10/28/2013 - 16:28:56: HudSyncObject -1 is invalid
L 10/28/2013 - 16:28:56: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "Blanty.amxx")
L 10/28/2013 - 16:28:56: [AMXX] Run time error 10: native error (native "ShowSyncHudMsg")
L 10/28/2013 - 16:28:56: [AMXX] [0] Blanty_1832234.sma::ShowCoins (line 200)
L 10/28/2013 - 16:28:56: HudSyncObject -1 is invalid
L 10/28/2013 - 16:28:56: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "Blanty.amxx")
L 10/28/2013 - 16:28:56: [AMXX] Run time error 10: native error (native "ShowSyncHudMsg")
L 10/28/2013 - 16:28:56: [AMXX] [0] Blanty_1832234.sma::ShowCoins (line 200)
L 10/28/2013 - 16:28:56: HudSyncObject -1 is invalid
L 10/28/2013 - 16:28:56: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "Blanty.amxx")
L 10/28/2013 - 16:28:56: [AMXX] Run time error 10: native error (native "ShowSyncHudMsg")
L 10/28/2013 - 16:28:56: [AMXX] [0] Blanty_1832234.sma::ShowCoins (line 200)
L 10/28/2013 - 16:28:56: HudSyncObject -1 is invalid

 

 

Spoiler

 

 

Nie wiem czy to bug, czy się pomyliłeś ale dziś testowałem dokładniej te blanty i...

Byłem w TT
Kolega był w CT
Ja miałem 8 blantów
On miał 8 blantów
Ja go zabiłem miałem 10 Blantów
On nadal 8 blantów
Zmieniłem mapke
Mam 10 blantów
On ma 10 blantów

Błąd nie w tym że zła ilość blantów leci, bo to zmieniłem tylko w tym, że dodału mu blanty po zmianie mapy.

 

jak ustawiles zapis? ;f

 

Mam to co wysyłałeś tylko zmieniłem
 

pcvar_coins[kill] =  register_cvar("cod_coins_kill", "1");
pcvar_coins_vip[kill]  =  register_cvar("cod_coins_kill_vip", "2");
pcvar_coins[kill_hs]  =  register_cvar("cod_coins_kill_hs", "3");
pcvar_coins_vip[kill_hs]  =  register_cvar("cod_coins_kill_hs_vip", "6");

na

pcvar_coins[kill] =  register_cvar("cod_coins_kill", "1");
pcvar_coins_vip[kill]  =  register_cvar("cod_coins_kill_vip", "2");
pcvar_coins[kill_hs]  =  register_cvar("cod_coins_kill_hs", "2");
pcvar_coins_vip[kill_hs]  =  register_cvar("cod_coins_kill_hs_vip", "3");

oraz miejsce i wiadomość hud na

public ShowCoins(id)
{
id -= TASK_SHOW_COINS;


set_hudmessage(0, 255, 0, 0.01, 0.16, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, sync_hud_obj, "Blanty: %i", player_coins[id]);
}

Załączone pliki



#22 sNH.

    Czy MisieQ ukradł ciasteczko?

  • Power User

Reputacja: 299
Wszechwidzący

  • Postów:1 070
  • Steam:steam
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Ełk
Offline

Napisano 29.10.2013 15:02

PS cvary zmieniasz w amxx.cfg


  • +
  • -
  • 0

#23 ChicuuPlayGames

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:90
  • Lokalizacja:Gdynia
Offline

Napisano 29.10.2013 15:14

PS cvary zmieniasz w amxx.cfg

Wiem, ale tutaj też mogłem.



#24 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Moderator

Reputacja: 1 679
Godlike

  • Postów:2 496
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 29.10.2013 15:24

blanty_save "1"

  1. Nick
  2. STEAM ID
  3. IP

Spoiler


  • +
  • -
  • 2

#25 ChicuuPlayGames

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:90
  • Lokalizacja:Gdynia
Offline

Napisano 29.10.2013 16:03

blanty_save "1"

  1. Nick
  2. STEAM ID
  3. IP

Spoiler

+

Po kilku testach dam edycje i dam znać czy działa poprawnie



#26 ChicuuPlayGames

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:90
  • Lokalizacja:Gdynia
Offline

Napisano 29.10.2013 17:09

blanty_save "1"

  1. Nick
  2. STEAM ID
  3. IP

Spoiler

Nie wiem czemu ale nie mam opcji edytuj to poprzedniego postu, jak możesz to zamiast warna to połącz te dwa posty.

Jak na razie błąd w tym, że po zmianie mapy cofa mi blanty. Miałem na jb_city 23 blanty i po zmianie na jb_titanic miałem tylko 13.



#27 0-0-0

    ● 600 punktów ostrzeżeń

  • Power User

Reputacja: 222
Profesjonalista

  • Postów:599
  • Imię:___
  • Lokalizacja:___
Offline

Napisano 29.10.2013 17:16

Gdyż tylko co wyjśćie zapisuje i jak ktoś nie wyjdzie to nei zapisze nvault.

/*

CHANGELOG:
* 1.0.0 - pierwsze wydanie
* 1.0.1 - naprawa: kopiowanie monet z jednego nicku na drugi
* 1.0.2 - dodanie: natywow
* 1.0.3 - dodanie: typu zapisu
* 1.0.4 - naprawa: dostawanie monet za wpisanie kill w konsoli (Podziekowania dla Szybcioor za wykrycie i dla Goliath za zalatanie :])
* 1.0.5 - dodanie: nowe eventy za ktore zdobywa sie monety
* 1.0.6 - dodanie: cvaru - wlacznie/wylaczenie monet za TeamKill
* 1.0.7 - naprawa: brak monet za zabicie
* 1.0.8 - naprawa: brak monet za uratowanie/zabicie hosta
* 1.1.0 - naprawa: zbyt maly rozmiar tablicy
        - naprawa: problem z pobieraniem cvaru cod_savetype
        - optymalizacja kodu
* 1.1.1 - dodanie: cvaru - ustawia minimalna ilosc graczy na serwerze, od ktorej mozliwe jest zdobywanie monet
*/

 
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <nvault>
 
#define PLUGIN    "System Monet"
#define AUTHOR    "kisiel96"
#define VERSION    "1.1.1"
 
#define TASK_SHOW_COINS 666
#define VIP ADMIN_LEVEL_G
 
enum events { kill = 0, kill_hs};
 
new player_auth[33][64];
new player_coins[33];
new bool:player_vip[33];
 
new sync_hud_obj;
 
new pcvar_coins[events];
new pcvar_coins_vip[events];
new cvar_coins[events];
new cvar_coins_vip[events];
 
new pcvar_coins_minplayers;
new pcvar_coins_ff;
new cvar_coins_minplayers;
new cvar_coins_ff;
 
new pcvar_savetype;
new vault;
 
public plugin_init()
{    
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
 
    register_event("DeathMsg", "EnemyKilled", "a");
    register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
 
    sync_hud_obj = CreateHudSyncObj();
 
    pcvar_coins_ff                        =     register_cvar("cod_coins_friendlyfire", "0");
 
    pcvar_coins[kill]                    =     register_cvar("cod_coins_kill", "1");
    pcvar_coins_vip[kill]                 =     register_cvar("cod_coins_kill_vip", "2");
    pcvar_coins[kill_hs]                 =     register_cvar("cod_coins_kill_hs", "2");
    pcvar_coins_vip[kill_hs]             =     register_cvar("cod_coins_kill_hs_vip", "3");
 
    pcvar_coins_minplayers                =     register_cvar("cod_coins_minplayers", "2");
 
    pcvar_savetype                         =     register_cvar("blanty_save", "1");
 
    vault = nvault_open("monety");
    if(vault == INVALID_HANDLE)
        set_fail_state("Nie mozna otworzyc pliku");
}
 
public plugin_natives()
{
    register_native("cod_get_user_coins", "GetCoins", 1);
    register_native("cod_set_user_coins", "SetCoins", 1);
}    
 
public client_authorized(id)
{
    RemoveCoins(id);
 
    switch(pcvar_savetype)
    {
        case 1: get_user_name(id, player_auth[id], 63);
        case 2: get_user_authid(id, player_auth[id], 63);
        case 3: get_user_ip(id, player_auth[id], 63);
    }
 
    if(get_user_flags(id) & VIP)
        player_vip[id] = true;
    else
        player_vip[id] = false;
 
    LoadCoins(id);
}
 
public client_connect(id)
    LoadCoins(id);
 
public client_disconnect(id)
{
    SaveCoins(id);
    RemoveCoins(id)
}
 
public plugin_end()
    nvault_close(vault);
 
// /----------- //
// |RESET MONET| //
// -----------/ //
 
public RemoveCoins(id)
{
    player_coins[id] = 0;
    player_vip[id] = false;
}
 
// /-------------- //
// |ZLICZNIE MONET| //
// --------------/ //
 
public EnemyKilled()
{
    cvar_coins_minplayers = get_pcvar_num(pcvar_coins_minplayers);
    if(get_playersnum() < cvar_coins_minplayers)
        return;
 
    new kid = read_data(1);
    new vid = read_data(2);
    new hs = read_data(3);
 
    if(kid == vid)
        return;
 
    cvar_coins_ff = get_pcvar_num(pcvar_coins_ff)
 
    if(cvar_coins_ff == 0 && get_user_team(kid) == get_user_team(vid))
        return;
 
    cvar_coins[kill] = get_pcvar_num(pcvar_coins[kill]);
    cvar_coins_vip[kill] = get_pcvar_num(pcvar_coins_vip[kill]);
    cvar_coins[kill_hs] = get_pcvar_num(pcvar_coins[kill_hs]);
    cvar_coins_vip[kill_hs] = get_pcvar_num(pcvar_coins_vip[kill_hs]);
 
    if(get_user_team(kid) == 1) {
        if(player_vip[kid]) {
            if(hs)
                player_coins[kid] += cvar_coins_vip[kill_hs];
            else
                player_coins[kid] += cvar_coins_vip[kill];
        }
        else {
            if(hs)
                player_coins[kid] += cvar_coins[kill_hs];
            else
                player_coins[kid] += cvar_coins[kill];
        }
    }

SaveCoins(kid)

}
 
// /--- //
// |HUD| //
// ---/ //
 
public ShowCoins(id)
{
    id -= TASK_SHOW_COINS;
 
    set_hudmessage(0, 255, 0, 0.01, 0.16, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
    ShowSyncHudMsg(id, sync_hud_obj, "Blanty: %i", player_coins[id]);
}
 
public ResetHUD(id)
{
    if(!is_user_alive(id))    {
        if(get_user_team(id) == 1) {
            remove_task(id + TASK_SHOW_COINS);
            return;
        }
    }
    else {
        if(get_user_team(id) == 1) {
            if(!task_exists(id+TASK_SHOW_COINS)) {
                set_task(0.1, "ShowCoins", id + TASK_SHOW_COINS, _, _, "b");
            }
        }
    }
}
 
// /------ //
// |NATYWY| //
// ------/ //
 
public SetCoins(id, wartosc)
{
    player_coins[id] = wartosc
}
 
public GetCoins(id)
    return player_coins[id];
 
// /------ //
// |NVAULT| //
// ------/ //
 
public SaveCoins(id)
{
    new vaultkey[64], vaultdata[256];
    formatex(vaultkey, 63, "%s-player_coins", player_auth[id]);
    formatex(vaultdata, 255, "%d#", player_coins[id]);
    nvault_set(vault, vaultkey, vaultdata);
 
    return;
}
 
public LoadCoins(id)
{
    new vaultkey[64], vaultdata[256];
    formatex(vaultkey, 63, "%s-player_coins", player_auth[id]);
    formatex(vaultdata, 255, "%d#", player_coins[id]);
    nvault_get(vault, vaultkey, vaultdata,255);
 
    replace_all(vaultdata, 255, "#", " ");
 
    new temp_player_coins[33];
    parse(vaultdata, temp_player_coins, 32);
 
    player_coins[id] = str_to_num(temp_player_coins);
 
    return;
}

Sprawdź


  • +
  • -
  • 0
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [4FUN][Ruletka]
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [DM]
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [FFA]
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [Only Dust2]
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [Call of Duty]

#28 ChicuuPlayGames

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:90
  • Lokalizacja:Gdynia
Offline

Napisano 29.10.2013 21:17

Gdyż tylko co wyjśćie zapisuje i jak ktoś nie wyjdzie to nei zapisze nvault.

/*

CHANGELOG:
* 1.0.0 - pierwsze wydanie
* 1.0.1 - naprawa: kopiowanie monet z jednego nicku na drugi
* 1.0.2 - dodanie: natywow
* 1.0.3 - dodanie: typu zapisu
* 1.0.4 - naprawa: dostawanie monet za wpisanie kill w konsoli (Podziekowania dla Szybcioor za wykrycie i dla Goliath za zalatanie :])
* 1.0.5 - dodanie: nowe eventy za ktore zdobywa sie monety
* 1.0.6 - dodanie: cvaru - wlacznie/wylaczenie monet za TeamKill
* 1.0.7 - naprawa: brak monet za zabicie
* 1.0.8 - naprawa: brak monet za uratowanie/zabicie hosta
* 1.1.0 - naprawa: zbyt maly rozmiar tablicy
        - naprawa: problem z pobieraniem cvaru cod_savetype
        - optymalizacja kodu
* 1.1.1 - dodanie: cvaru - ustawia minimalna ilosc graczy na serwerze, od ktorej mozliwe jest zdobywanie monet
*/

 
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <nvault>
 
#define PLUGIN    "System Monet"
#define AUTHOR    "kisiel96"
#define VERSION    "1.1.1"
 
#define TASK_SHOW_COINS 666
#define VIP ADMIN_LEVEL_G
 
enum events { kill = 0, kill_hs};
 
new player_auth[33][64];
new player_coins[33];
new bool:player_vip[33];
 
new sync_hud_obj;
 
new pcvar_coins[events];
new pcvar_coins_vip[events];
new cvar_coins[events];
new cvar_coins_vip[events];
 
new pcvar_coins_minplayers;
new pcvar_coins_ff;
new cvar_coins_minplayers;
new cvar_coins_ff;
 
new pcvar_savetype;
new vault;
 
public plugin_init()
{    
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
 
    register_event("DeathMsg", "EnemyKilled", "a");
    register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
 
    sync_hud_obj = CreateHudSyncObj();
 
    pcvar_coins_ff                        =     register_cvar("cod_coins_friendlyfire", "0");
 
    pcvar_coins[kill]                    =     register_cvar("cod_coins_kill", "1");
    pcvar_coins_vip[kill]                 =     register_cvar("cod_coins_kill_vip", "2");
    pcvar_coins[kill_hs]                 =     register_cvar("cod_coins_kill_hs", "2");
    pcvar_coins_vip[kill_hs]             =     register_cvar("cod_coins_kill_hs_vip", "3");
 
    pcvar_coins_minplayers                =     register_cvar("cod_coins_minplayers", "2");
 
    pcvar_savetype                         =     register_cvar("blanty_save", "1");
 
    vault = nvault_open("monety");
    if(vault == INVALID_HANDLE)
        set_fail_state("Nie mozna otworzyc pliku");
}
 
public plugin_natives()
{
    register_native("cod_get_user_coins", "GetCoins", 1);
    register_native("cod_set_user_coins", "SetCoins", 1);
}    
 
public client_authorized(id)
{
    RemoveCoins(id);
 
    switch(pcvar_savetype)
    {
        case 1: get_user_name(id, player_auth[id], 63);
        case 2: get_user_authid(id, player_auth[id], 63);
        case 3: get_user_ip(id, player_auth[id], 63);
    }
 
    if(get_user_flags(id) & VIP)
        player_vip[id] = true;
    else
        player_vip[id] = false;
 
    LoadCoins(id);
}
 
public client_connect(id)
    LoadCoins(id);
 
public client_disconnect(id)
{
    SaveCoins(id);
    RemoveCoins(id)
}
 
public plugin_end()
    nvault_close(vault);
 
// /----------- //
// |RESET MONET| //
// -----------/ //
 
public RemoveCoins(id)
{
    player_coins[id] = 0;
    player_vip[id] = false;
}
 
// /-------------- //
// |ZLICZNIE MONET| //
// --------------/ //
 
public EnemyKilled()
{
    cvar_coins_minplayers = get_pcvar_num(pcvar_coins_minplayers);
    if(get_playersnum() < cvar_coins_minplayers)
        return;
 
    new kid = read_data(1);
    new vid = read_data(2);
    new hs = read_data(3);
 
    if(kid == vid)
        return;
 
    cvar_coins_ff = get_pcvar_num(pcvar_coins_ff)
 
    if(cvar_coins_ff == 0 && get_user_team(kid) == get_user_team(vid))
        return;
 
    cvar_coins[kill] = get_pcvar_num(pcvar_coins[kill]);
    cvar_coins_vip[kill] = get_pcvar_num(pcvar_coins_vip[kill]);
    cvar_coins[kill_hs] = get_pcvar_num(pcvar_coins[kill_hs]);
    cvar_coins_vip[kill_hs] = get_pcvar_num(pcvar_coins_vip[kill_hs]);
 
    if(get_user_team(kid) == 1) {
        if(player_vip[kid]) {
            if(hs)
                player_coins[kid] += cvar_coins_vip[kill_hs];
            else
                player_coins[kid] += cvar_coins_vip[kill];
        }
        else {
            if(hs)
                player_coins[kid] += cvar_coins[kill_hs];
            else
                player_coins[kid] += cvar_coins[kill];
        }
    }

SaveCoins(kid)

}
 
// /--- //
// |HUD| //
// ---/ //
 
public ShowCoins(id)
{
    id -= TASK_SHOW_COINS;
 
    set_hudmessage(0, 255, 0, 0.01, 0.16, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
    ShowSyncHudMsg(id, sync_hud_obj, "Blanty: %i", player_coins[id]);
}
 
public ResetHUD(id)
{
    if(!is_user_alive(id))    {
        if(get_user_team(id) == 1) {
            remove_task(id + TASK_SHOW_COINS);
            return;
        }
    }
    else {
        if(get_user_team(id) == 1) {
            if(!task_exists(id+TASK_SHOW_COINS)) {
                set_task(0.1, "ShowCoins", id + TASK_SHOW_COINS, _, _, "b");
            }
        }
    }
}
 
// /------ //
// |NATYWY| //
// ------/ //
 
public SetCoins(id, wartosc)
{
    player_coins[id] = wartosc
}
 
public GetCoins(id)
    return player_coins[id];
 
// /------ //
// |NVAULT| //
// ------/ //
 
public SaveCoins(id)
{
    new vaultkey[64], vaultdata[256];
    formatex(vaultkey, 63, "%s-player_coins", player_auth[id]);
    formatex(vaultdata, 255, "%d#", player_coins[id]);
    nvault_set(vault, vaultkey, vaultdata);
 
    return;
}
 
public LoadCoins(id)
{
    new vaultkey[64], vaultdata[256];
    formatex(vaultkey, 63, "%s-player_coins", player_auth[id]);
    formatex(vaultdata, 255, "%d#", player_coins[id]);
    nvault_get(vault, vaultkey, vaultdata,255);
 
    replace_all(vaultdata, 255, "#", " ");
 
    new temp_player_coins[33];
    parse(vaultdata, temp_player_coins, 32);
 
    player_coins[id] = str_to_num(temp_player_coins);
 
    return;
}

Sprawdź

Nadal co mapę zmienia się ilość



#29 0-0-0

    ● 600 punktów ostrzeżeń

  • Power User

Reputacja: 222
Profesjonalista

  • Postów:599
  • Imię:___
  • Lokalizacja:___
Offline

Napisano 30.10.2013 20:39

Na co masz zapis? (nick?)


  • +
  • -
  • 0
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [4FUN][Ruletka]
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [DM]
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [FFA]
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [Only Dust2]
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [Call of Duty]

#30 ChicuuPlayGames

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:90
  • Lokalizacja:Gdynia
Offline

Napisano 30.10.2013 21:37

Na co masz zapis? (nick?)

nick







Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: modyfikacja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych