Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Poprawnośc publica

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 RasiaQ

    Wracam.

  • Power User

Reputacja: 302
Wszechpomocny

  • Postów:639
  • Steam:steam
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Browar Namysłów
Offline

Napisano 23.10.2013 14:35

Witam,

Czy taki public, z 15(+int) obrazen z DGL i 1/1 z HE (wcześniej wszystko dopisane w plugin_init i #define) będzie działał poprawnie ?

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)

{

    if(!is_user_connected(idattacker))

        return HAM_IGNORED;



    if(!ma_klase[idattacker])

        return HAM_IGNORED;



    if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_HEGRENADE && damagebits & DMG_HEGRENADE && random_num(1, 4) == 1)

        cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
        
    if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_DEAGLE && damagebits & DMG_BULLET)
            cod_inflict_damage(idattacker, this, 15.0, 0.1, idinflictor, damagebits);

    

    return HAM_IGNORED;

}

Użytkownik Drizzt edytował ten post 23.10.2013 14:36

  • +
  • -
  • 0

#2 szelbi

    Hero

  • Power User

Reputacja: 363
Wszechpomocny

  • Postów:1032
  • Steam:steam
  • Imię:Norbert
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 23.10.2013 14:38

będzie działał poprawnie ?

Tak ciężko sprawdzić?


  • +
  • -
  • 0

#3 Xeane

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 39
Życzliwy

  • Postów:129
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Chorzów
Offline

Napisano 23.10.2013 14:50

raczej tak 


  • +
  • -
  • 0

#4 mastah7991

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 146
Zaawansowany

  • Postów:387
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 23.10.2013 14:55

norbi tak ciężko odp ;> ?

 

jeśli są wszelkie inne fragmenty kodu potrzebne do tego to nie widzę przeszkody działania tego

 

choć ja bym dał w { } działania po spełnionym war. // przyzwyczajenie ;x

 

EDIT

 if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_HEGRENADE && damagebits & DMG_HEGRENADE && random_num(1, 4) == 1)

czyli 1/4 z He 

  if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_HEGRENADE && damagebits & DMG_HEGRENADE)

lub

  if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_HEGRENADE && damagebits & DMG_HEGRENADE && random_num(1, 1) == 1)

to 1/1 

 

p.s 2 nie polecam dodatkowy war bez potrzeby xD


Użytkownik mastah7991 edytował ten post 23.10.2013 15:10

  • +
  • -
  • 0

#5 Vasto_Lorde

    Cham

  • Power User

Reputacja: 252
Wszechwidzący

  • Postów:620
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maćko
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 24.10.2013 15:04

Polecam to zrobić tak:

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{

    if(!is_user_connected(idattacker))
        return HAM_IGNORED;

    if(!ma_klase[idattacker])
        return HAM_IGNORED;

    if(get_user_team(this) == get_user_team(idattacker))
        return HAM_IGNORED;

    new bron=get_user_weapon(idattacker);

    if(bron==CSW_HEGRENADE && damagebits&DMG_HEGRENADE && random_num(1, 4)==1)
        cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
        
    if(bron==CSW_DEAGLE && damagebits&DMG_BULLET)
        cod_inflict_damage(idattacker, this, 15.0, 0.1, idinflictor, damagebits);

    return HAM_IGNORED;
}

 

PS. Wcale nie tak trudno sprawdzić...


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych