Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

[ROZWIĄZANE] Poprawność działania klas

cod nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 RasiaQ

    Wracam.

  • Power User

Reputacja: 302
Wszechpomocny

  • Postów:639
  • Steam:steam
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Browar Namysłów
Offline

Napisano 22.10.2013 15:31

Witam,

Ostatnio pisałem kilka klas na swój Cod. Wszystko ładnie zrobione z poradnikami, kompilują się, lecz występują dwa warning'i:

Spoiler

 

Czy mimo tego, klasa będzie działała poprawnie ?

 

Od razu dodam jak jest napisana:

Spoiler

  • +
  • -
  • 0

#2 palarie

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:76
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 22.10.2013 15:43

codclass_bombardier.sma(177) : warning 217: loose indentation

 

 

Ten błąd mówi o nieprawidłowej tabulacji. Oczywiście nie jest on groźny, ale aby się go pozbyć po prostu wyrównaj odpowiednio wskazaną linię (177)
 

 

codclass_bombardier.sma(180) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "weapon"

 

Tutaj jesteś informowany, że symbol, który zadeklarowaleś (w tym przypadku weapon) nie jest w ogóle używany. Dokładnie chodzi o to:

new weapon = get_user_weapon(idattacker);

Masz dwa wyjścia:

- usunąć tę linię

- lub wykorzystać ją zamieniając tę część:

if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_P90 && damagebits & DMG_BULLET)
            cod_inflict_damage(idattacker, this, 5.0, 0.1, idinflictor, damagebits);

na:

if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && weapon) == CSW_P90 && damagebits & DMG_BULLET)
            cod_inflict_damage(idattacker, this, 5.0, 0.1, idinflictor, damagebits);

Pobierz najnowszą wersję CS 1.6 PrO [Professional Edition]!
Temat z opisem i screenamiCS 1.6 PrO
Oficjalna strona: CS 1.6 Download

#3 RasiaQ

    Wracam.

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 302
Wszechpomocny

  • Postów:639
  • Steam:steam
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Browar Namysłów
Offline

Napisano 22.10.2013 15:45

Czyli pierwszy błąd nie zaszkodzi działaniu klasy, tak ?

 

A co się będzie działo, po zmianie tego drugiego ?


  • +
  • -
  • 0

#4 mastah7991

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 146
Zaawansowany

  • Postów:387
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 22.10.2013 15:51

nie zaszkodzi a co do zmiany tego to nic to nie zmieni :)

tak samo jak usuniesz 

new weapon = get_user_weapon(idattacker);

nic się nie stanie 

 

p.s lepiej usuń 

new weapon = get_user_weapon(idattacker);

niż zamieniaj 

if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_P90 && damagebits & DMG_BULLET)
            cod_inflict_damage(idattacker, this, 5.0, 0.1, idinflictor, damagebits);

mniej roboty xD


  • +
  • -
  • 1

#5 RasiaQ

    Wracam.

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 302
Wszechpomocny

  • Postów:639
  • Steam:steam
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Browar Namysłów
Offline

Napisano 22.10.2013 16:09

Okej działa. A już nie spamiąc nowym tematem. W tym kodzie:

Spoiler

 

Jak dodać jeszcze np. 1/5 z deagle ? Bo jak próbuję dodać nowy public, to nie idzie, a w tym nie umiem dodać.
 


  • +
  • -
  • 0

#6 mastah7991

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 146
Zaawansowany

  • Postów:387
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 22.10.2013 16:25

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)

{

    if(!is_user_connected(idattacker))

        return HAM_IGNORED;



    if(!ma_klase[idattacker])

        return HAM_IGNORED;

    

     if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1){
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);}
		
     if(get_user_weapon(idattacker); == CSW_DEAGLE && damage > 20.0 && random_num(1,5) == 1) {
			cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);}

    

    return HAM_IGNORED;
 
}

Użytkownik mastah7991 edytował ten post 22.10.2013 16:26

  • +
  • -
  • 1

#7 RasiaQ

    Wracam.

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 302
Wszechpomocny

  • Postów:639
  • Steam:steam
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Browar Namysłów
Offline

Napisano 22.10.2013 16:29

Kocham Cię normalnie. ^^

 

Do zamknięcia.


  • +
  • -
  • 0

#8 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 22.10.2013 16:38

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

b_560_95_1.png






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych