Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Statystyka grawitacja oraz obrażenia...

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 BizoN_

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:97
  • GG:
  • Imię:Jakub
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 21.10.2013 18:53

Witam, mógłby ktoś mi wytłumaczyć jak dodać te statystyki ? Ewentualnie dać linka z tutorialem + powiedzieć jak dodać limity (np: 100pkt w obrażenia = 25dmg, 100pkt w grawitacje = 400 grawitacji) Bardzo będę wdzięczny (Wiem, że istnieją tematy z tymi statystykami, lecz nie wiem jak dodać takie "ograniczenia". 

 

Drugą sprawą (tak wiem noob ze mnie heh^^) Jak dodać w silniku (i w którym miejscu) defuser? Żeby na początku rundy, dawał drużynie CT ten właśnie zestaw do rozbrajania bomb ^^

 

Z góry dzięki i liczę na szybką pomoc ^^


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_FFFFFF_1B1413_000000_000000.png


#2 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Moderator

Reputacja: 634
Wszechmogący

  • Postów:1513
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 21.10.2013 19:20

Przy spawnie (chyba public Odrodzenie(id)) dodajesz cod_set_user_defuse(0, 1)
Nie mam pewnosci co do skladni, sprawdz to w generatorze klas(ja tel. :P)
  • +
  • -
  • 0

#3 mastah7991

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 146
Zaawansowany

  • Postów:388
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 21.10.2013 19:29

for(new i=1; i <= g_iMaxPlayers; i++)
{
if(cs_get_user_team(i)== CS_TEAM_CT){
give_item(i, "item_thighpack")
}

}

do odrodzenie w silniku ?


  • +
  • -
  • 0

#4 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Moderator

Reputacja: 634
Wszechmogący

  • Postów:1513
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 23.10.2013 13:46

Mogę się mylić, ale pętla nie jest tu chyba potrzebna. Ponadto, jesli nie ma, trzeba dodac modul cstrike
  • +
  • -
  • 0

#5 Vasto_Lorde

    Cham

  • Power User

Reputacja: 252
Wszechwidzący

  • Postów:625
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maćko
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 24.10.2013 15:17

Statystyki - opcja szykaj, gdzieś widziałem przykładowe statystyki.

 

mastah7991 - Nie, w żadnym przypadku nie, bo ta pętla będzie się wyklonywała przy odrodzeniu gracza - czyli gdy ktoś się odrodzi, daje wszystkim defa. Więc jeśli wszyscy się odrodzą w jednym czasie (początek rundy), mówiąc potocznie każdy gracz da każdemu graczowi defa.

 

MAGNET - obawiam się, że nie ma czegoś takigo jak cod_set_user_defuse.

 

Rozwiązanie które ja bym wybrał:

Znaleźć PoczatekRundy() i to:

        switch(get_user_team(id))
        {
            case 1: client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/start2");
            case 2: client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/start");
        }

Zamienić na:

        switch(get_user_team(id))
        {
            case 1: client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/start2");
            case 2: {
                  client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/start");
                  cs_set_user_defuse(id, 1);
           }
        }

  • +
  • -
  • 0

#6 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Moderator

Reputacja: 634
Wszechmogący

  • Postów:1513
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 24.10.2013 18:11

@Vasto

Masz rację, myślałem, że jest taka funkcja, a jednak to było z cstrike ;)


  • +
  • -
  • 0

#7 Jackop95

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:116
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 26.10.2013 10:42

http://amxx.pl/topic...owe-statystyki/  --> Grawitacja

http://darkgl.amxx.p...tyka-obrazenia/  ---> Obrazenia 







Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych