Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Dźwięk 30 i 20 sekund do wybuchnięcia bomby


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 LageR#

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:76
  • GG:
  • Imię:Artur
  • Lokalizacja:Kujawsko - Pomorskie
Offline

Napisano 20.10.2013 19:46

Witam. Szukam pluginu, który gdy do wybuchnięcia bomby jest 30 sekund, odtwarza dźwięk "thirty second a bomb exploding" (czy jakoś tak)

i gdy 20 sekund ""twenty second a bomb exploding" (czy jakoś tak). Widziałem na jednym serwerze, ale szukałem w google i nic. Z góry dziękuję.

 


  • +
  • -
  • 0

#2 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 20.10.2013 20:09

Jak masz dźwięki to plugin mogę napisać.


  • +
  • -
  • 0

#3 LageR#

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:76
  • GG:
  • Imię:Artur
  • Lokalizacja:Kujawsko - Pomorskie
Offline

Napisano 20.10.2013 20:27

Właśnie problem w tym, że dźwięków nie mam. Ale możesz napisać, a dźwięki może jakoś znajdę w sound.


  • +
  • -
  • 0

#4 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 20.10.2013 20:43

#include <amxmodx>
#include <csx>

new const g_szDzwiek[][] = {
    "sound/misc/30sek.wav",
    "sound/misc/20sek.wav",
    "sound/misc/10sek.wav"
};

new g_pCvar;

public plugin_init()
{
    register_plugin("Explode sounds", "0.1", "d0naciak");
}

public plugin_precache()
{
    new szDzwiek[256], iLen;
    
    for(new i = 0; i < sizeof szDzwiek; i++)
    {
        iLen = formatex(szDzwiek, 255, g_szDzwiek[i]);
        
        if(equal(szDzwiek[iLen - 3], "wav"))
            replace(szDzwiek, 255, "sound/", "");
        
        precache_sound(szDzwiek);
    }
}
public plugin_cfg()
    g_pCvar = get_cvar_pointer("mp_c4timer");

public bomb_planted()
{
    new Float:fCzasDoWybuchu = get_pcvar_float(g_pCvar);
    
    set_task(fCzasDoWybuchu - 30.0, "Dzwiek30Sekund");
    set_task(fCzasDoWybuchu - 20.0, "Dzwiek20Sekund");
    set_task(fCzasDoWybuchu - 10.0, "Dzwiek10Sekund");
}

public Dzwiek30Sekund()
    play_sound(0, g_szDzwiek[0]);

public Dzwiek20Sekund()
    play_sound(0, g_szDzwiek[1]);

public Dzwiek10Sekund()
    play_sound(0, g_szDzwiek[2]);

public play_sound(id, const szSound[])
{
    new szFormatedSound[256];
    
    new iLen = formatex(szFormatedSound, 255, szSound);

    if(equal(szFormatedSound[iLen - 3], "mp3"))
    {
        client_cmd(id, "mp3 play ^"%s^"", szFormatedSound);
    }
    else if(equal(szFormatedSound[iLen - 3], "wav"))
    {
        replace(szFormatedSound, iLen, "sound/", "");
        
        client_cmd(id, "spk ^"%s^"",szFormatedSound);
    }
    else return 0;
    
    return 1;
}

Radzę gdzieś na osobno przetestować ;)


  • +
  • -
  • 0

#5 LageR#

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:76
  • GG:
  • Imię:Artur
  • Lokalizacja:Kujawsko - Pomorskie
Offline

Napisano 20.10.2013 20:45

Znaczy tylko dwa dźwięki, bo gdy jest 30 sek i 20 sek, to dźwięki ma się odtwarzać.

Czemu na osobno?


  • +
  • -
  • 0

#6 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 20.10.2013 20:47


Znaczy tylko dwa dźwięki, bo gdy jest 30 sek i 20 sek, to dźwięki ma się odtwarzać.

w poprzednim poście jest jeszcze na 10 sekund. Masz bez dyszki:

#include <amxmodx>
#include <csx>

new const g_szDzwiek[][] = {
    "sound/misc/30sek.wav",
    "sound/misc/20sek.wav"
};

new g_pCvar;

public plugin_init()
{
    register_plugin("Explode sounds", "0.1", "d0naciak");
}

public plugin_precache()
{
    new szDzwiek[256], iLen;
    
    for(new i = 0; i < sizeof szDzwiek; i++)
    {
        iLen = formatex(szDzwiek, 255, g_szDzwiek[i]);
        
        if(equal(szDzwiek[iLen - 3], "wav"))
            replace(szDzwiek, 255, "sound/", "");
        
        precache_sound(szDzwiek);
    }
}
public plugin_cfg()
    g_pCvar = get_cvar_pointer("mp_c4timer");

public bomb_planted()
{
    new Float:fCzasDoWybuchu = get_pcvar_float(g_pCvar);
    
    set_task(fCzasDoWybuchu - 30.0, "Dzwiek30Sekund");
    set_task(fCzasDoWybuchu - 20.0, "Dzwiek20Sekund");
}

public Dzwiek30Sekund()
    play_sound(0, g_szDzwiek[0]);

public Dzwiek20Sekund()
    play_sound(0, g_szDzwiek[1]);

public play_sound(id, const szSound[])
{
    new szFormatedSound[256];
    
    new iLen = formatex(szFormatedSound, 255, szSound);

    if(equal(szFormatedSound[iLen - 3], "mp3"))
    {
        client_cmd(id, "mp3 play ^"%s^"", szFormatedSound);
    }
    else if(equal(szFormatedSound[iLen - 3], "wav"))
    {
        replace(szFormatedSound, iLen, "sound/", "");
        
        client_cmd(id, "spk ^"%s^"",szFormatedSound);
    }
    else return 0;
    
    return 1;
}

 


Czemu na osobno?

Próbowałem napisać plugin "innym" sposobem - którego nie testowałem więc sprawdź czy trybi.

 


  • +
  • -
  • 0

#7 LageR#

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:76
  • GG:
  • Imię:Artur
  • Lokalizacja:Kujawsko - Pomorskie
Offline

Napisano 20.10.2013 21:09

Znalazłem dźwięki twenty.wav, seconds.wav i explosion.wav w valve/sound/vox to może to w np. miscstats.amxx jest albo tym drugim?

 

@EDIT

 

Już mam, ale dzięki za pomoc.


Użytkownik LageR# edytował ten post 20.10.2013 21:14

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych