Mam taki problem, po włączeniu BH automatycznie podskakuje przy trzymaniu spacji ale postać podskakuje pod samą górę mapki nie mam pojęcia co zrobiłem źle
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <engine>
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"
new bool:autobh[33];
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /bh", "ShowMenu");
}
public ShowMenu(id)
{
new menu = menu_create("menu bh", "mh_MyMenu");
menu_additem(menu, "Wlacz", "0"); // case 0
menu_additem(menu, "wyłącz", "1"); // case 1
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
menu_display(id, menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public mh_MyMenu(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_cancel(id);
return PLUGIN_HANDLED;
}
new command[6], name[64], access, callback;
menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
switch(item)
{
case 0: {
client_print(id, print_chat, "You have selected Wlacz");
for(new i = 1; i <= 32; i++)
autobh[i] = true;
}
case 1: {
client_print(id, print_chat, "You have selected wyłącz");
for(new i = 1; i <= 32; i++)
autobh[i] = false;
}
}
menu_display(id, menu, 0);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public client_PreThink(id) {
for(new i = 1; i <= 32; i++)
if(autobh[i] == true){
entity_set_float(id, EV_FL_fuser2, 0.0)
;
if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2) {
new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags)
if (flags & FL_WATERJUMP)
return PLUGIN_CONTINUE
if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 )
return PLUGIN_CONTINUE
if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
return PLUGIN_CONTINUE
new Float:velocity[3]
entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
velocity[2] += 250.0
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6)
}
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
Druga sprawa to chciałbym żeby była tylko jedna opcja w menu: 1.AutoBH - wlaczone i nie wiem jak to ogarnąć ![]()
Czy będzie to coś w tym kierunku ?
menu_additem(menu, "AutoBH - \r%s", "0",autobh[i]? wlaczone:wylaczone); // case 0
oraz case 0
{
if(autobh[i] == true)
autobh[i] = false
else
autobh[i] = true
}
W tym stylu nie działa lub nie kompiluje się
Użytkownik kimiz edytował ten post 20.10.2013 01:21


Dodatki SourceMod




bh_menu.amxx










