Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Pytanie Odnośnie dodawania klas do silnika .

cod nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Shambonix

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:80
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Górny Śląsk
Offline

Napisano 19.10.2013 05:48

Witam . Zrobiłem swój pierwszy serwer Cod Mod Wszystko ładnie poprosiłem kolegę żeby zrobił mi podział na Klasy Premium i Klasy Normalne wszystko działa itp ;d Tylko mam problem teraz z dodawaniem nowych klas . Próbowałem Wygenerować klasę w generatorze na Frakcję lecz nic z tego nie dodała się . Dodałem klasę Premium o tej samej nazwie co poprzednia tzn. podmieniłem ją i też nie działała więc mógłby mi ktoś wytłumaczyć w jak najprostszy sposób jak ja mam to robić ? :D
Tak myślę ,że to będzie coś w silniku bo gdy wgrałem inny to klasy zniknęy :)

Załączone pliki


Pamiętaj! Dawaj mi :plus: TYLKO I WYŁĄCZNIE wtedy, gdy na to zasłużyłem
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png


#2 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 19.10.2013 08:34

W klasach zamień

#include <codmod_frakcje>

na

#include <codmod>

i skompiluj je ponownie


  • +
  • -
  • 0

#3 Shambonix

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:80
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Górny Śląsk
Offline

Napisano 19.10.2013 11:01

W klasach zamień

#include <codmod_frakcje>

na

#include <codmod>

i skompiluj je ponownie

Ale nadal będzie ten podział na Klasy Premium i Klasy Normalne ? Bo to jest przydatne i przy tym  Klasy są bardziej przejrzyste.


Pamiętaj! Dawaj mi :plus: TYLKO I WYŁĄCZNIE wtedy, gdy na to zasłużyłem
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png


#4 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 19.10.2013 14:30

Tak, to jest bug generatora klas.


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych