Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem WojnaGangow


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 PoDwOJ

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:71
  • Lokalizacja:asddasdasda
Offline

Napisano 15.10.2013 20:25

Witam gdy chcę skomplikować plik nie mogę czy może ktoś wskazać i zmienić błędy ?

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <jailbreak>
 
#define PLUGIN "[JB] Wojna Gangow"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Cypis"
 
#define TASK_HUD 6781252
 
new jakie_bronie[] = {CSW_AWP, CSW_AK47, CSW_M4A1, CSW_FAMAS, CSW_HEGRENADE, CSW_FLASHBANG};
new kolor[][] = {"Czerwony", "Zielony", "Niebieski"};
new kolor_gang[][3] = {
	{255,0,0},	//czerwony
	{0,255,0},	//zielony
	{0,0,255}	//niebieski
};
 
new user_gangi[MAX+1];
 
new HamHook:hSpawn, HamHook:fHamKill, HamHook:fHamTakeDamage[2];
new fmClientDisconnect;
 
new id_zabawa;
public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
 
	id_zabawa = jail_register_game("Wojna Gangow");
	register_clcmd("say /wg","WOjna Gangow");
}
 
public OnLastPrisonerShowWish(id)
{
	OnRemoveData();
}
 
public OnRemoveData()
{
	if(hSpawn)
		DisableHamForward(hSpawn);
 
	if(fHamKill)
		DisableHamForward(fHamKill);
 
	if(fHamTakeDamage[0])
		DisableHamForward(fHamTakeDamage[0]);
 
	if(fHamTakeDamage[1])
		DisableHamForward(fHamTakeDamage[1]);
 
	if(fmClientDisconnect)
	{
		unregister_forward(FM_ClientDisconnect, fmClientDisconnect);
		fmClientDisconnect = 0;
	}
 
	if(task_exists(TASK_HUD))
		remove_task(TASK_HUD);
}
 
public OnDayStartPre(day, szInfo[256], szInfo2[512], setting[10], gTimeRound)
{	
	static szTime[12];
	if(day == id_zabawa)
	{
		format_time(szTime, 11, "%M:%S", gTimeRound-60);
		formatex(szInfo2, 511, "Zasady:^n%s - walka wiezniow miedzy grupami^nOstatni wiezien ma zyczenie", szTime);
		szInfo = "Dzisiaj jest Wojna Gangow";
 
		jail_set_prisoners_micro(true, true);
		jail_set_ct_hit_tt(true);
		jail_set_god_ct(true);
 
		setting[0] = 1;
		setting[1] = 1;
		setting[2] = 1;
		setting[4] = 1;
		setting[6] = 1;
		setting[7] = 1;
	}
}
 
public OnDayStartPost(day)
{
	if(day == id_zabawa)
	{
		jail_open_cele();
		jail_set_game_hud(60, "Rozpoczecie zabawy za");
 
		for(new i=1; i<=MAX; i++)
		{
			UstawPrzydzial(i);
		}
 
		if(!hSpawn)
			hSpawn = RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn", 1);
		else
			EnableHamForward(hSpawn);
 
		if(!fHamKill)
			fHamKill = RegisterHam(Ham_Killed, "player", "SmiercGraczaPost", 1);
		else
			EnableHamForward(fHamKill);
 
		if(!fHamTakeDamage[0])
			fHamTakeDamage[0] = RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
		else
			EnableHamForward(fHamTakeDamage[0]);
 
		if(!fHamTakeDamage[1])
			fHamTakeDamage[1] = RegisterHam(Ham_TraceAttack, "player", "TraceAttack");
		else
			EnableHamForward(fHamTakeDamage[1]);
 
		if(!fmClientDisconnect)
			fmClientDisconnect = register_forward(FM_ClientDisconnect, "fwClientDisconnect");
 
		set_task(1.0, "PokazWiadomoscHud", TASK_HUD, .flags="b");
	}
}
 
public fwSpawn(id)
{
	UstawPrzydzial(id);
}
 
public UstawPrzydzial(id)
{
	if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
		return;
 
	if(cs_get_user_team(id) != CS_TEAM_T)
		return;
 
	static przydzial = 0;
	for(new j=0; j<sizeof(jakie_bronie); j++)
	{
		new weaponname[24];
		get_weaponname(jakie_bronie[j], weaponname, 23);
		give_item(id, weaponname);
 
		if(jakie_bronie[j] != CSW_HEGRENADE && jakie_bronie[j] != CSW_FLASHBANG && jakie_bronie[j] != CSW_SMOKEGRENADE)
			cs_set_user_bpammo(id, jakie_bronie[j], 100);
	}
 
	user_gangi[id] = przydzial;
	set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, kolor_gang[przydzial][0], kolor_gang[przydzial][1], kolor_gang[przydzial][2], kRenderNormal, 10);
 
	if(++przydzial >= 3)
		przydzial = 0;
}
 
public OnGameHudEnd()
{
	static day;
	day = jail_get_play_game_id();
	if(day == id_zabawa)
	{
		set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 5.0);
		show_hudmessage(0, "== BLU vs RED vs GREEN ==");
 
		jail_set_prisoners_fight(true, false, false);
	}
}
 
public TakeDamage(id, ent, attacker, Float:damage, damagebits)
	return vTakeDamage(id, attacker);
 
public TraceAttack(id, attacker, Float:damage, Float:direction[3], tracehandle, damagebits)
	return vTakeDamage(id, attacker);
 
vTakeDamage(id, attacker)
{
	if(!is_user_connected(id) || !is_user_connected(attacker) || cs_get_user_team(id) != CS_TEAM_T || cs_get_user_team(attacker) != CS_TEAM_T)
		return HAM_IGNORED;
 
	if(user_gangi[attacker] == user_gangi[id])
		return HAM_SUPERCEDE;
 
	return HAM_IGNORED;
}
 
public fwClientDisconnect(id)
{
	SprawdzGangi();
}
 
public SmiercGraczaPost(id, attacker, shouldgib)
{	
	if(!is_user_connected(id) || cs_get_user_team(id) != CS_TEAM_T)
		return;
 
	SprawdzGangi();
}
 
public SprawdzGangi()
{
	new gang[3];
	for(new i=1; i<=MAX; i++)
	{
		if(!is_user_alive(i) || !is_user_connected(i))
			continue;
 
		if(cs_get_user_team(i) != CS_TEAM_T)
			continue;
 
		gang[user_gangi[i]]++;
	}
 
	if(!(gang[0] || gang[1]) || !(gang[1] || gang[2]) || !(gang[0] || gang[2]))
	{
		if(fHamTakeDamage[0])
			DisableHamForward(fHamTakeDamage[0]);
 
		if(fHamTakeDamage[1])
			DisableHamForward(fHamTakeDamage[1]);
	}
}
 
public PokazWiadomoscHud(taskid)
{
	utilAllHudColor();
}
 
stock utilAllHudColor()
{
	static SyncHudObj;
	if(!SyncHudObj)
		SyncHudObj = CreateHudSyncObj();
 
	set_hudmessage(255, 0, 0, 0.05, 0.40, .holdtime=1.0);
	for(new i=1; i<=32; i++)
	{
		if(!is_user_connected(i) || !is_user_alive(i))
			continue;
 
		if(cs_get_user_team(i) != CS_TEAM_T)
			continue;
 
		ShowSyncHudMsg(i, SyncHudObj, "Kolor: %s", kolor[user_gangi[i]]);
	}
}





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych