Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Kolidowanie się z innymi entami
#1
Napisano 15.10.2013 16:26
Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości
#2
Napisano 15.10.2013 17:02
💸 SellYourSkins.com - Łatwo sprzedaj swoje skiny do CS:GO
💸⇄🃏 Automatyczny Bot Levelowania Steam - LVLUPSteam.com
🛒Coinsy CSGOPolygon Za SMS, PSC, Przelew - CoinSell.pro
Twój Sklep CS2 - CSGOPAKA
Coinsy do CSGOPolygon, CSGO500, CSGOEmpire - CSGOLombard.com
💸 Graj w CS2 / CS 1.6 i zarabiaj - BoostProject.pro
CS2 Gambling Sites and Free Betting Codes - DreamCodes.gg
Otwieraj skrzynki i wygrywaj najlepsze skiny CS2 na SkinsProject.gg
🤑 Accept CS2 skins for online payments and donations - SkinsMoney
Płatności SMS Premium Rate oraz Direct Biling - SimPay.pl
Szukasz noclegu? Kwatery, noclegi, tanie noclegi, wakacje oferty, wczasy nad jeziorem - RuszajWPolske.pl
StreamPay.pl - Legalna platforma do dotacji dla streamerów i twórców
#3
Napisano 15.10.2013 20:37
public FwdShouldCollide(iMonsterA, iMonsterB)
{
//A - dotykany
//B - ten ktory dotyka
if(!td_is_monster(iMonsterA) || !td_is_monster(iMonsterB) || iMonsterA == iMonsterB)
return FMRES_IGNORED
forward_return( FMV_CELL, 0 );
return FMRES_SUPERCEDE
}
Taki kod, a o to co wychodzi:
http://imageshack.us/photo/my-images/266/pqh0.png/Przykładowo trackX jest na jednym z kątów, na pierwszym kancie (track1) wszystko smiga, na drugim natomiast tak jak na screenie częśc przechodzi reszta się buguje. A jak wywalę to funkcję to śmiga, Forward jest Pre.
Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości
#4
Napisano 16.10.2013 18:27
daj screena ale z bliska. To popatrzymy
#5
Napisano 16.10.2013 22:08
http://www.speedyshare.com/c6dqs/Desktop.rarDodam jeszcze, że w miejscu tych ich "zacięć" albo w miejsc "bugom" istnieją byty func_wall o którę ent'y się kolidują, by zmienić ich trasę. W pluginie te func_wall'e ustawiam na przezroczyste. Bez funkcji shouldcollide wszystko działa, jak widać na obrazku podpisanym.
Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości
#6
Napisano 17.10.2013 06:39
#7
Napisano 17.10.2013 07:18
Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości
#8
Napisano 17.10.2013 09:02
nie wiem czy tak się da ale co do "wyprzedzania" - może jak koliduje się z innymi monsterami zmianiaj mu "Typ". Nie pamiętam jak to było ale zrób podonie jak jest w pluginie że gracze przez x sekund przechodzą przez siebie. o.
#9
Napisano 17.10.2013 13:04
Typu nie mogę zmienić, bo np w trakcie toucha, ktoś może zabić go, a nagroda jest ustawiana według jego typu.
chodzi o to, że jak pójdzie monster szybszy to żeby mógł resztę wyprzedzić
Pisząc to miałem na myśli, żeby monster szybszy od reszty mógł przez nie przechodzić.
Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod













