Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

Prośba o Klase Supriser

klasa

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 PiTereek

    Nowy

  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:2
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 12.10.2013 10:36

Nazwa : Supriser

 

Staty :

 

20

10

0

20

 

AK47:deagle;he;2fb

 

2 skoki w powietrzu, 30% szans że podczas ataku teleportuje się za plecy przeciwnika


  • +
  • -
  • 0

#2 Ten?yy?

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:145
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Tomaszów Maz.
Offline

Napisano 12.10.2013 10:39

Łap :]

Spoiler

  • +
  • -
  • 1

Pomogłem  :?:  daj  :plus: !  ;)


#3 PiTereek

    Nowy

  • Autor tematu
  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:2
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 12.10.2013 10:43

A 30% na teleport ??


  • +
  • -
  • 0

#4 SebastianeKKK

    Początkujący

  • Zbanowany

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:15
  • Imię:Sebek
  • Lokalizacja:xXx
Offline

Napisano 12.10.2013 11:31

powinno dzialac
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <fun>
        
new const nazwa[]   = "Supriser";
new const opis[]    = "2 skoki w powietrzu, 30% szans że podczas ataku teleportuje się za plecy przeciwnika";
new const bronie    = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie   = 20;
new const kondycja  = 10;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;
    
new skoki[33];


new ma_klase[33];


public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");


cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
   
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");


}


public cod_class_enabled(id)
{
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_flashbang");
ma_klase[id] = true;


}


public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;


}


public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;


new flags = pev(id, pev_flags);


if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 1;


return FMRES_IGNORED;
}

 



#5 Play1284

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:108
  • GG:
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 12.10.2013 14:32

powinno dzialac
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <fun>
        
new const nazwa[]   = "Supriser";
new const opis[]    = "2 skoki w powietrzu, 30% szans że podczas ataku teleportuje się za plecy przeciwnika";
new const bronie    = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie   = 20;
new const kondycja  = 10;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;
    
new skoki[33];


new ma_klase[33];


public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");


cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
   
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");


}


public cod_class_enabled(id)
{
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_flashbang");
ma_klase[id] = true;


}


public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;


}


public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;


new flags = pev(id, pev_flags);


if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 1;


return FMRES_IGNORED;
}

 

hahaha, powinno działać :D Jak nawet nie ma tego kodu 30% że podczas ataku teleportuje się przeciwnikowi za plecy ;3

 

Ta klasa ma dodane tylko skoki co i tak mi się wydaje że nie będzie działać ;] Klasa została wykonana w generatorze.....

 

PS. Nie wiem czy da się takie coś zrobić że 30% podczas ataku teleportuje sie przeciwnikowi za plecy.


Użytkownik Play1284 edytował ten post 12.10.2013 14:33






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych