Witam,
Jak zrobić plugin w którym po 3 rundach gry (na mapie) pokazywało menu z pytanie, np:
"Fajny serwer" TAK || NIE
Jeśli odpowie TAK to wywołuje jakąś funkcję, jeśli nie to zamyka menu.
Mógłby mi ktoś takie coś napisać i powiedzieć co i jak?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 09.10.2013 20:38
Witam,
Jak zrobić plugin w którym po 3 rundach gry (na mapie) pokazywało menu z pytanie, np:
"Fajny serwer" TAK || NIE
Jeśli odpowie TAK to wywołuje jakąś funkcję, jeśli nie to zamyka menu.
Mógłby mi ktoś takie coś napisać i powiedzieć co i jak?
Napisano 11.10.2013 18:44
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include
#include
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("HLTV", "HLTV", "a", 1=0, 2=0)
}
public HLTV()
{
static round
round++
if(round == 3)
jakas funkcja
}
w miejscu "jakas funkcja" daj funkcje, ktora pokazuje gracza menu
Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości
Napisano 12.10.2013 15:05
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("HLTV", "HLTV", "a", 1=0, 2=0)
}
public HLTV()
{
static round
round++
if(round == 3)
{
for(new i = 1; i < 33 ;i++)
{
if(is_user_connected(i) && !is_user_hltv(i))
{
Menu(i)
}
}
}
}
public Menu(id)
{
new menu = menu_create("Czy chcesz \y500\w HP ?", "MenuH")
menu_additem(menu, "Tak")
menu_additem(menu, "Nie")
menu_display(id, menu)
}
public MenuH(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_CONTINUE
}
if(item = 0) // Jezeli gracz o id=id nacisnal tak
{
coss.
}
else if(item == 1)//jesli nie..
{
csoos
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
Biblioteka to amxmodx
Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości
Napisano 12.10.2013 16:06
Nie kompiluje się:
Napisano 12.10.2013 16:13
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("HLTV", "HLTV", "a", "1=0", "2=0")
}
public HLTV()
{
static round
round++
if(round == 3)
{
for(new i = 1; i < 33 ;i++)
{
if(is_user_connected(i) && !is_user_hltv(i))
{
Menu(i)
}
}
}
}
public Menu(id)
{
new menu = menu_create("Czy chcesz \y500\w HP ?", "MenuH")
menu_additem(menu, "Tak")
menu_additem(menu, "Nie")
menu_display(id, menu)
}
public MenuH(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_CONTINUE
}
if(item == 0) // Jezeli gracz o id=id nacisnal tak
{
//coss.
}
else if(item == 1)//jesli nie..
{
//csoos
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
zapomniałem dać cudzysłowów w register_event. sorki ;x
Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych