Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

Edycja mojej klasy assassin ,aby miała grawitacje i niewidzialność

klasa

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 corel

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:216
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Świdnica
Offline

Napisano 08.10.2013 21:38

Witam , potrzebuję aby sprawdzić co jest nie tak w mojej klasie , ponieważ wchodząc na serwer klasa nie ma niewidzialności, a ma grawitacje ... a w kodzie sma jest i to i to . Oraz pytanko , gdzie dopisać aby po wpisaniu /klasy i wybraniu klasy assassin w pozycji "broń" , pisało noz .

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
        
new const nazwa[]   = "Assassin";
new const opis[]    = "Jest niewidzialny , posiada tylko noz, ma zmniejszona grawitacje";
new const bronie    = 0;
new const zdrowie   = 10;
new const kondycja  = 35;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 10;
    
new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);   
    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);

}

public cod_class_enabled(id)
{
    ma_klase[id] = true;
    set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 40);  // Zamiast 40 dajemy dowolną wartość w granicach 1-255

     entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 200.0/800.0);
    

}

public cod_class_disabled(id)
{
        ma_klase[id] = false;
    set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);  // Koniecznie 255, ustawia to pełną widzialność, jeżeli gracz zmieni klasę

     entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
    

}

public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
    if(ma_klase[id])
        entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 200.0/800.0);
}



  • +
  • -
  • 0

PCL.PL znowu powraca ! Zapraszam serdecznie :)


#2 Ten?yy?

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:145
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Tomaszów Maz.
Offline

Napisano 10.10.2013 20:58

Łap :)

Spoiler

 


  • +
  • -
  • 1

Pomogłem  :?:  daj  :plus: !  ;)


#3 corel

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:216
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Świdnica
Offline

Napisano 10.10.2013 21:51

Okazało się że miałem perk blokujący niewidzialność w modzie , klasa była w porządku , ale dzięki za pomoc :)


  • +
  • -
  • 0

PCL.PL znowu powraca ! Zapraszam serdecznie :)






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych