Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Zmiana położenia Monet


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 corel

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:216
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Świdnica
Offline

Napisano 04.10.2013 00:18

Witam , potrzebuję tak jak na tym screenie

 

1srs.jpg

Uploaded with ImageShack.us

 

aby napis monety znajdował się obok poziomu , aktualnie znajdują się pod perkiem ( nie mam jeszcze wytrzymałości przedmiotu - do 12h to się zmieni ) .

 

W pluginie systemmonet.amxx wygląda to tak :

set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);

ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "^n^n^n^n^n^n^n[Monety: %i]", monety[id]);

Użytkownik corel edytował ten post 04.10.2013 00:20

  • +
  • -
  • 0

PCL.PL znowu powraca ! Zapraszam serdecznie :)


#2 Scorpion Flail

    Wszechobecny

  • Zbanowany

Reputacja: 122
Zaawansowany

  • Postów:469
  • GG:
  • Imię:Krystian
  • Lokalizacja:Grudziądz
Offline

Napisano 04.10.2013 00:35

Podaj jeszcze .sma swojego coda. Zobaczę jak tam to wygląda.



#3 corel

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:216
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Świdnica
Offline

Napisano 04.10.2013 00:41

Ja mam podstawowy silnik nie modyfikowany ;)

ale podrzucę ci :

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

PCL.PL znowu powraca ! Zapraszam serdecznie :)


#4 Scorpion Flail

    Wszechobecny

  • Zbanowany

Reputacja: 122
Zaawansowany

  • Postów:469
  • GG:
  • Imię:Krystian
  • Lokalizacja:Grudziądz
Offline

Napisano 04.10.2013 00:58

set_hudmessage(0, 255, 0, 0.07, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);

ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "^n^n[Monety: %i]", monety[id]);

Będzie na poziomie doświadczenia. Nie mam w głowie obrazu, dlatego musisz kombinować z osią X, aby dobrze to dopasować.

Czyli masz zmieniać to: 0.07

Im więcej [np 0.08], tym bardziej w prawo.

 

Możesz również wspomagać się tabulatorami, czyli np tak:

ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "^n^n^t^t[Monety: %i]", monety[id]);

^t - oznacza 1 tabulacje.



#5 corel

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:216
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Świdnica
Offline

Napisano 04.10.2013 01:08

Dzięki wielkie , nie wiem co dają te tabulatory ale dodałem ich kilka wygląda to mniej więcej tak :

	set_hudmessage(0, 255, 0, 0.10, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
	ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "^n^n^t^t^t^t[Monety: %i]", monety[id]);

ale wszystko gra jak należy :) reputacja w górę , a temacik do zamknięcia


Użytkownik corel edytował ten post 04.10.2013 01:25

  • +
  • -
  • 0

PCL.PL znowu powraca ! Zapraszam serdecznie :)


#6 Scorpion Flail

    Wszechobecny

  • Zbanowany

Reputacja: 122
Zaawansowany

  • Postów:469
  • GG:
  • Imię:Krystian
  • Lokalizacja:Grudziądz
Offline

Napisano 04.10.2013 01:12

Tabulator to przesunięcie tekstu. Otwórz dowolny edytor i kliknij TAB, a zobaczysz co oznacza tabulacja :)


Użytkownik Scorpion Flail edytował ten post 04.10.2013 01:13


#7 Zabijaka Gryps

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 266
Wszechwidzący

  • Postów:563
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Świdnica
Offline

Napisano 04.10.2013 06:22

Sory że się wtrącam, ale czy nie uważacie iż jest to słabe rozwiązanie? Po co pakować to jako dodatkowy hud. Jak wiadomo przy zbyt dużej ilości wiadomości hud zacznie mrygać, a w taki sposób tylko zwiększamy te wiadomości.

1 hud - główny od coda
2 hud - ten od monet

3 hud - mówisz że będzie od wytrzymałości

Pozostałe - dochodzi jeszcze admin say, iscroll plus może jakieś inne pluginy.

W ten sposób narażamy się na owe przekroczenie liczby wiadomości w hud.

Co polecam? Wywalić wiadomości hud z pluginu od monet oraz z pluginu od wytrzymałości, a wrzucić je po prostu w hud pluginu codmod. Jeśli będziesz zainteresowany takim rozwiązaniem, to napisz tu - wytłumaaczę co i jak.


  • +
  • -
  • 1

#8 corel

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:216
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Świdnica
Offline

Napisano 04.10.2013 12:06

Myślę że to będzie dobre rozwiązanie, jak byś mógł to proszę wytłumacz ;)


Użytkownik corel edytował ten post 04.10.2013 12:21

  • +
  • -
  • 0

PCL.PL znowu powraca ! Zapraszam serdecznie :)


#9 szelbi

    Hero

  • Power User

Reputacja: 363
Wszechpomocny

  • Postów:1032
  • Steam:steam
  • Imię:Norbert
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 04.10.2013 14:02


Co polecam? Wywalić wiadomości hud z pluginu od monet oraz z pluginu od wytrzymałości, a wrzucić je po prostu w hud pluginu codmod. Jeśli będziesz zainteresowany takim rozwiązaniem, to napisz tu - wytłumaaczę co i jak.

 

Wystarczy dodać monety do HUD'u COD'a za pomocą natywu.


  • +
  • -
  • 0

#10 Zabijaka Gryps

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 266
Wszechwidzący

  • Postów:563
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Świdnica
Offline

Napisano 04.10.2013 14:10

Wystarczy dodać monety do HUD'u COD'a za pomocą natywu.

W pierwszej kolejności chyba należałoby usunąć hud z monet i wytrzymałości...

@topic Ok, wieczorem gdy będę na komputerze opiszę co i jak zrobić, a najlepiej podeślij już sma monet i wytrzymałości (bo cod widzę wcześniej wrzuciłeś).

Wytapano na Samsung Galaxy S2 przez Tapatalk4
  • +
  • -
  • 1

#11 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 04.10.2013 14:58

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

b_560_95_1.png





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych