Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Plugin DJ. Przerobienie menu z muzyka.


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 VideCul4Ever

    Nowy

  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:1
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 30.09.2013 20:03

Plugin ma być menu z muzyka. Każdy gracz może użyć /dj. Jednak gdy aktualnie leci jedna nutka, nie można puścić drugiej. Trzeba czekać aż poprzednia się skończy dopiero w tedy menu /dj będzie znów dostępne! Waluta w menu /dj będą fragi. Plugin będzie prosty i wystarczy jedynie konfiguracja nutki.ini. Poniżej rozpisałem plugin.

 

--nutki.ini

Tutaj będziemy ustalać ścieżkę, nazwę wyświetlana w menu, czas trwania w sec oraz koszt

Przykład:

"ścieżka" "nazwa" "czas" "koszt"

"misc/dj/1" "La viva" "47" "10"

 

 

Informacje na czacie:

-Zostałes Dj! Grasz wlasnie nazwa za % fragow/i.

-Gracz nick został Dj! Aktualnie gra nazwa.

-Masz za malo fragow aby zostac Dj! [x/x]

-Juz byles Dj w tej rundzie!

-Aktualnie juz gra Dj! Poczekaj na swoja kolej.

 

 

--Menu

-Nagłówek:

Nazwa sieci

Masz [x/x fragów]

-Nazwy Pobierane z nutki.ini [Koszt : 10 fragi/ow]

-Nawigacja: Wroc, Nastepna, Wyjdz

 

--HUD 

-Aktualnie gra: Nick Gracza

-Tytuł:

-Czas:

 

Możecie mi również pomoc przerobić ten plugin.

#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <ColorChat>

new const gNazwaPluginu[] = "DJ";
new const gWersjaPluginu[] = "1.0";
new const gAutorPluginu[] = "MisieQ";

new const info[][] = { "^x03 nutke nr^x04 1", "^x03 nutke nr^x04 2", "^x03 nutke nr^x04 3", "^x03 nutke nr^x04 4", "^x03 nutke nr^x04 5", "^x03 nutke nr^x04 6", "^x03 nutke nr^x04 7", "^x03 nutke nr^x04 8" };
new const nutka[][] = { "dj/1.mp3", "dj/2.mp3", "dj/3.mp3", "dj/4.mp3", "dj/5.mp3", "dj/6.mp3", "dj/7.mp3", "dj/8.mp3" };
new const g_cmds[][]= { "/dj", "dj" };

public plugin_init() {
    register_plugin(gNazwaPluginu, gWersjaPluginu, gAutorPluginu);
    
    register_clcmd("say", "say_handle");
    register_clcmd("say_team", "say_handle");
}

public plugin_precache() {
    precache_sound("dj/1.mp3");
    precache_sound("dj/2.mp3");
    precache_sound("dj/3.mp3");
    precache_sound("dj/4.mp3");
    precache_sound("dj/5.mp3");
    precache_sound("dj/6.mp3");
    precache_sound("dj/7.mp3");
    precache_sound("dj/8.mp3");
}

public say_handle(id) {
    new stringsay[192];
    read_args(stringsay, 192);
    remove_quotes(stringsay);
    
    for(new i = 0; i < sizeof g_cmds; i++) {
        if(equal(stringsay, g_cmds[i])) {
            dj_menu(id);
            return PLUGIN_HANDLED;
        }
    }
    return PLUGIN_CONTINUE;
}

public dj_menu(id) {
    new menu = menu_create("\y[\rDJ\y]\w Kup Nutke", "dj_menu_wubor")
    menu_additem(menu, "\wNuta \r1 \y[\wKoszt: \r10 \wfragow\y]", "1", 0)
    menu_additem(menu, "\wNuta \r2 \y[\wKoszt: \r9 \wfragow\y]", "2", 0)
    menu_additem(menu, "\wNuta \r3 \y[\wKoszt: \r8 \wfragow\y]", "3", 0)
    menu_additem(menu, "\wNuta \r4 \y[\wKoszt: \r7 \wfragow\y]", "4", 0)
    menu_additem(menu, "\wNuta \r5 \y[\wKoszt: \r6 \wfragow\y]", "5", 0)
    menu_additem(menu, "\wNuta \r6 \y[\wKoszt: \r5 \wfragow\y]", "6", 0)
    menu_additem(menu, "\wNuta \r7 \y[\wKoszt: \r4 \wfragow\y]", "7", 0)
    menu_additem(menu, "\wNuta \r8 \y[\wKoszt: \r3 \wfragow\y]", "8", 0)
    menu_display(id, menu)
}

public dj_menu_wubor(id, menu, item) {
    if (item == MENU_EXIT) {
        menu_destroy(menu)
        return PLUGIN_HANDLED
    }
    
    new data[6], iName[64]
    new acces, callback
    menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,5, iName, 63, callback)        
    
    new key = str_to_num(data)
    
    
    switch(key) {
        case 1: {
            if(get_user_frags(id) > 10) {
                informacja(id, 0);
                odtwarzaj(id, 0);
                set_user_frags(id,get_user_frags(id) - 10)
            }
            else
                ColorChat(id, GREEN, "Niestety ale cie nie stac!");
        }
        case 2: {
            if(get_user_frags(id) > 9) {
                informacja(id, 1);
                odtwarzaj(id, 1);
                set_user_frags(id,get_user_frags(id) - 9)
            }
            else
                ColorChat(id, GREEN, "Niestety ale cie nie stac!");
            
        }
        case 3: {
            if(get_user_frags(id) > 8) {
                informacja(id, 2);
                odtwarzaj(id, 2);
                set_user_frags(id,get_user_frags(id) - 8)
            }
            else
                ColorChat(id, GREEN, "Niestety ale cie nie stac!");
            
        }
        case 4: {
            if(get_user_frags(id) > 7) {
                informacja(id, 3);
                odtwarzaj(id, 3);
                set_user_frags(id,get_user_frags(id) - 7)
            }
            else
                ColorChat(id, GREEN, "Niestety ale cie nie stac!");
            
        }
        case 5: {
            if(get_user_frags(id) > 6) {
                informacja(id, 4);
                odtwarzaj(id, 4);
                set_user_frags(id,get_user_frags(id) - 6)
            }
            else
                ColorChat(id, GREEN, "Niestety ale cie nie stac!");
            
        }
        case 6: {
            if(get_user_frags(id) > 5) {
                informacja(id, 5);
                odtwarzaj(id, 5);
                set_user_frags(id,get_user_frags(id) - 5)
            }
            else
                ColorChat(id, GREEN, "Niestety ale cie nie stac!");
            
        }
        case 7: {
            if(get_user_frags(id) > 4) {
                informacja(id, 6);
                odtwarzaj(id, 6);
                set_user_frags(id,get_user_frags(id) - 4)
            }
            else
                ColorChat(id, GREEN, "Niestety ale cie nie stac!");
            
        }
        case 8: {
            if(get_user_frags(id) > 3) {
                informacja(id, 7);
                odtwarzaj(id, 7);
                set_user_frags(id,get_user_frags(id) - 3)
            }
            else
                ColorChat(id, GREEN, "Niestety ale cie nie stac!");
            
        }
    }
    
    menu_destroy(menu)        
    return PLUGIN_HANDLED
}

public informacja(id,itp) {
    new Name[32];
    get_user_name(id, Name, sizeof Name - 1);
    ColorChat(0, GREEN, "Gracz^x04 %s^x03 kupil%s", Name, info[itp]);
    ColorChat(id, GREEN, "Kupiles%s", info[itp]);
}

public odtwarzaj(id,itp) {
    client_cmd(0, "mp3 play sound/%s", nutka[itp])    
}


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych