Siema, moglibyście dodać mi szybkie rozdawanie stat do silnika(podaję w załączniku)
Chodzi mi o to co na obrazku Mógby ktos mi to zrobic dam ++

Dam +++++++ Proszę na szybko
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 28.09.2013 10:19
Siema, moglibyście dodać mi szybkie rozdawanie stat do silnika(podaję w załączniku)
Chodzi mi o to co na obrazku Mógby ktos mi to zrobic dam ++

Dam +++++++ Proszę na szybko
Napisano 28.09.2013 10:23
powinno byc ok.
ps.
new const co_ile[] = { 1, 4, 8, 16, 24 } te liczby oznaczaja ile punktow mozesz dac w dana statysyke. (mysle ze wiesz o co chodzi)
Napisano 28.09.2013 10:27
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
QTM_CodMod.sma(5227) : error 017: undefined symbol "cvar_limit_poziomu"
QTM_CodMod.sma(5436) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(5446) : warning 217: loose indentation
1 Error.
Could not locate output file QTM_CodMod.amxx (compile failed).
Napisano 29.09.2013 11:42
Silnik Jest zrobiony z tabelką expa więc ten co podałeś Wiadro nie będzie działać
podał byś jakiś inny ??
Napisano 29.09.2013 14:58
sprawdz, sorry ze nie kompiluje ale robie to na szybko bo zaraz jade do internatu.
Napisano 29.09.2013 15:43
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler. Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team QTM_CodMod.sma(5250) : error 017: undefined symbol "cvar_limit_poziomu" QTM_CodMod.sma(5498) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "limit_poziomu" QTM_CodMod.sma(5669) : warning 217: loose indentation QTM_CodMod.sma(5679) : warning 217: loose indentation QTM_CodMod.sma(6254) : warning 203: symbol is never used: "co_ile" QTM_CodMod.sma(6254) : warning 203: symbol is never used: "szybkosc_rozdania" 1 Error. Could not locate output file QTM_CodMod.amxx (compile failed).
Bug ![]()
Napisano 29.09.2013 16:31
Mogli byście mi powiedzieć czy ten kod coś mi pomoże ??
public PrzydzielPunkty(id)
{
new szybkosc[60];
new inteligencja[65];
new zdrowie[60];
new wytrzymalosc[60];
new kondycja[60];
new tytul[25];
if(co_ile[szybkosc_rozdania[id]] == -1)
format(szybkosc, charsmax(szybkosc), "Ile dodawac: \rWszystko \y(Ile pkt dodac do statow)");
else format(szybkosc, charsmax(szybkosc), "Ile dodawac: \r%d \y(Ile pkt dodac do statow)", co_ile[szybkosc_rozdania[id]]);
format(inteligencja, charsmax(inteligencja), "Inteligencji \ymasz: \r%i \y(Zwieksza sile perkow i umiejetnosci klasy)", PobierzInteligencje(id, 1, 1, 1));
format(zdrowie, charsmax(zdrowie), "Zdrowia \ymasz: \r%i \y(Zwieksza zdrowie)", PobierzZdrowie(id, 1, 1, 1));
format(wytrzymalosc, charsmax(wytrzymalosc), "Wytrzymalosci \ymasz: \r%i \y(Zmniejsza obrazenia)", PobierzWytrzymalosc(id, 1, 1, 1));
format(kondycja, charsmax(kondycja), "Kondycji \ymasz: \r%i \y(Zwieksza tempo chodu)", PobierzKondycje(id, 1, 1, 1));
format(tytul, charsmax(tytul), "Przydziel Punkty(%i):", punkty_gracza[id]);
new menu = menu_create(tytul, "PrzydzielPunkty_Handler");
menu_additem(menu, szybkosc);
menu_addblank(menu, 0);
menu_additem(menu, inteligencja);
menu_additem(menu, zdrowie);
menu_additem(menu, wytrzymalosc);
menu_additem(menu, kondycja);
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, 0);
menu_display(id, menu);
}
public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item) {
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
if(item == MENU_EXIT) {
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(punkty_gracza[id] < 1)
return PLUGIN_CONTINUE;
new limit_poziomu = sizeof doswiadczenie_poziomu-1;
new ilosc;
if(co_ile[szybkosc_rozdania[id]] == -1)
ilosc = punkty_gracza[id];
else ilosc = (co_ile[szybkosc_rozdania[id]] > punkty_gracza[id]) ? punkty_gracza[id] : co_ile[szybkosc_rozdania[id]]
switch(item) {
case 0: {
if(szybkosc_rozdania[id] < charsmax(co_ile)) szybkosc_rozdania[id]++;
else szybkosc_rozdania[id] = 0;
}
case 1: {
if(inteligencja_gracza[id] < limit_poziomu/2) {
if(ilosc > limit_poziomu/2 - inteligencja_gracza[id])
ilosc = limit_poziomu/2 - inteligencja_gracza[id];
inteligencja_gracza[id]+=ilosc;
punkty_gracza[id]-=ilosc;
} else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom inteligencji osiagniety");
}
case 2: {
if(zdrowie_gracza[id] < limit_poziomu/2) {
if(ilosc > limit_poziomu/2 - zdrowie_gracza[id])
ilosc = limit_poziomu/2 - zdrowie_gracza[id];
zdrowie_gracza[id]+=ilosc;
punkty_gracza[id]-=ilosc;
} else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom sily osiagniety");
}
case 3: {
if(wytrzymalosc_gracza[id] < limit_poziomu/2) {
if(ilosc > limit_poziomu/2 - wytrzymalosc_gracza[id])
ilosc = limit_poziomu/2 - wytrzymalosc_gracza[id];
wytrzymalosc_gracza[id]+=ilosc;
punkty_gracza[id]-=ilosc;
} else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety");
}
case 4: {
if(kondycja_gracza[id] < limit_poziomu/2) {
if(ilosc > limit_poziomu/2 - kondycja_gracza[id])
ilosc = limit_poziomu/2 - kondycja_gracza[id];
kondycja_gracza[id]+=ilosc;
punkty_gracza[id]-=ilosc;
} else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom kondycji osiagniety");
}
}
if(punkty_gracza[id] > 0)
PrzydzielPunkty(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Napisano 29.09.2013 17:02 Najlepsza odpowiedź
dobra to nic nieda proszę o cl
Silnik
Modyfikacja silnika pod klasy zależne od drużyny.Napisany przez Arki, 21.02.2025 |
|
|
|||
Silnik
Dodanie frakcji do klas od poziomuNapisany przez Lakrouss, 28.01.2025 |
|
|
|||
Silnik
[Kondycja] po zmianie broni kondycja jest ustawiona a biega powoliNapisany przez One ShooT, 10.02.2023 |
|
|
|||
Silnik
Prośba o edytacje silnika DoświadczenieNapisany przez One ShooT, 05.02.2023 |
|
|
|||
![]() |
Silnik
proźba o dodanie expa za fragasilnik Napisany przez Anonimowy09, 20.01.2023 |
|
|
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych