Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

include


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kmf!p

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:211
  • Lokalizacja:knyszyn
Offline

Napisano 28.09.2013 00:26

Mam pytanie czy na serwer ma wplyw nie uzywany modul?

#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <codmod>
#include <colorchat>

dajmy na to nie uzywam engine a mam zaincludowany w sma(pluginie).


Użytkownik Benio101 edytował ten post 28.09.2013 02:29
Dodanie znacznika CODE

  • +
  • -
  • 0
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png 

CodMod- 31.186.82.99:23510
Only Dust2- 31.186.82.99:23544

#2 Scorpion Flail

    Wszechobecny

  • Zbanowany

Reputacja: 122
Zaawansowany

  • Postów:469
  • GG:
  • Imię:Krystian
  • Lokalizacja:Grudziądz
Offline

Napisano 28.09.2013 00:58


dajmy na to nie uzywam engine a mam zaincludowany w sma(pluginie).

 

Nie ma czegoś takiego. Skoro masz w pluginie aktywny include, to serwer go używa. Inaczej serwer by się crashował, lub w najlepszym wypadku - sypał errorami.

Pamiętaj, że AMXX potrafi sam uruchomić moduł, którego potrzebuje plugin [jeśli jest on wgrany]

Najlepszym sposobem na sprawdzenie jakich modułów aktualnie używa serwer jest wpisanie w consoli:

meta list


#3 Kmf!p

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:211
  • Lokalizacja:knyszyn
Offline

Napisano 30.09.2013 18:20

tak tylko ze jak sam tworze plugin to mam pewnie wiecej za includowanych tych modulow niz potrzeba czy ma to wplyw na serwer, obciazenie ? maduly do dzialania pluginu sa na pewno ;d chodzi mi o dodatkowe z ktorych nie korzystam a sa za includowane. 


  • +
  • -
  • 0
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png 

CodMod- 31.186.82.99:23510
Only Dust2- 31.186.82.99:23544

#4 Scorpion Flail

    Wszechobecny

  • Zbanowany

Reputacja: 122
Zaawansowany

  • Postów:469
  • GG:
  • Imię:Krystian
  • Lokalizacja:Grudziądz
Offline

Napisano 30.09.2013 18:32

Te include są używane tylko do kompilacji.

Gdyby nie było include, to wtedy cały kod [lub potrzebny wycinek] musiałbyś kopiować z danej biblioteki do .sma pluginu.

 

Jeśli w .sma pluginu nie ma użytej funkcji danego modułu, to logiczne, że serwer nie będzie z niego korzystał.



#5 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10826
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 01.10.2013 15:38

Jeśli w .sma pluginu nie ma użytej funkcji danego modułu, to logiczne, że serwer nie będzie z niego korzystał.

 

Eh, nie prawda

 

chodzi mi o dodatkowe z ktorych nie korzystam a sa za includowane.

 

Więc je usuń

 

Wszystkie includowane pliki i zawarte w nich deklaracje oraz definicje ( z wyjątkami ) lądują w pliku wynikowym kompilacji

Jeśli deklaracje modułu są w pliku skompilowanym to maszyna wirtualna podczas wczytywania takiego pliku uruchomi odpowiedni moduł


  • +
  • -
  • 1

#6 Kmf!p

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:211
  • Lokalizacja:knyszyn
Offline

Napisano 01.10.2013 22:12

wlasnie dlatego pytam czy usuwac, czy nie robi to roznicy, ale z tego co zrozumialem to jednak jak jest zaincludowany modul w pluginie to uruchamia modul.

Więc je usuń

 

zeby to bylo w jednym pluginie to nawet bym nie pisal ;d


  • +
  • -
  • 0
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png 

CodMod- 31.186.82.99:23510
Only Dust2- 31.186.82.99:23544




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych