Witam,
Mógłby mi ktoś podać kod na 5(+int) obrażeń z m3 ?
Może to być bylejaka klasa tylko z obrażeniami 5(+int) z m3
Użytkownik Drizzt edytował ten post 27.09.2013 18:05
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 27.09.2013 18:05
Witam,
Mógłby mi ktoś podać kod na 5(+int) obrażeń z m3 ?
Może to być bylejaka klasa tylko z obrażeniami 5(+int) z m3
Użytkownik Drizzt edytował ten post 27.09.2013 18:05
Napisano 27.09.2013 18:09
CoD nowy / stary?
Napisano 27.09.2013 18:10
Nowy ![]()
Napisano 27.09.2013 18:11
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "M3 Master";
new const opis[] = "Ma M3 z nich 5DMG + 10 INT = 1DMG";
new const bronie = 1<<CSW_M3;
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 40;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
ma_klase[id] = true;
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_M3 && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 5.0, 0.1, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}
Proszę
Napisano 27.09.2013 18:14
A co edytować, żeby np.
1 int = 1dmg ?
Napisano 27.09.2013 18:19
if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_M3 && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 5.0, 0.1, idinflictor, damagebits); // Tutaj 0.1 oznacza ze 10pkt to 1 dmg a zeby bylo 1DMG=1pkt to robisz 1.0 zaamiast 0.1
Napisano 27.09.2013 18:22
Serdecznie dziękuję !
Napisano 27.09.2013 18:23
raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Napisano 27.09.2013 19:39
CoD Nowy
Polaczenie informacji HUD.Napisany przez SHiBBy., 12.11.2025 |
|
|
|||
Paczka perkow.perki Napisany przez NAVIK, 24.03.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 |
|
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych