Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

public sypie errorami


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 k4x4z5

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 82
Zaawansowany

  • Postów:257
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:zDaleka
Offline

Napisano 13.09.2013 08:28

Witam,mam problem z dany public sypie errorami.

[FAKEMETA] Invalid entity
[AMXX] Run time error 10: native error (native "pev")
public smoke(ent) {
	new id = pev(ent, pev_owner)
	if(!is_user_connected(id) || !is_user_alive(id) || !duel[id])
		return FMRES_IGNORED
	
	new szModel[32]
	
	pev(ent, pev_model, szModel, charsmax(szModel))
	
	if(equal(szModel, "models/w_smokegrenade.mdl")) {
		set_pev(ent, pev_renderfx, kRenderFxGlowShell)
		set_pev(ent, pev_renderamt, 125.0)
		set_pev(ent, pev_rendermode, kRenderTransAlpha)
		set_pev(ent, pev_rendercolor, id == g_DuelB ? { 0.0, 0.0, 255.0 } : { 255.0, 0.0, 0.0 })
		return FMRES_SUPERCEDE
	}
	return FMRES_IGNORED
}
new id = pev(ent, pev_owner)

w tym wierszu wystepuje error.


  • +
  • -
  • 0

#2 Niide

    *** it I'm done

  • Użytkownik

Reputacja: 86
Zaawansowany

  • Postów:216
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Holandia
Offline

Napisano 13.09.2013 09:25

Sprawdź tak.

public smoke(ent) {
	if(!pev_valid(ent))
		return FMRES_IGNORED
		
	new id = pev(ent, pev_owner)
	if(!is_user_connected(id) || !is_user_alive(id) || !duel[id])
		return FMRES_IGNORED
	
	new szModel[32]
	
	pev(ent, pev_model, szModel, charsmax(szModel))
	
	if(equal(szModel, "models/w_smokegrenade.mdl")) {
		set_pev(ent, pev_renderfx, kRenderFxGlowShell)
		set_pev(ent, pev_renderamt, 125.0)
		set_pev(ent, pev_rendermode, kRenderTransAlpha)
		set_pev(ent, pev_rendercolor, id == g_DuelB ? { 0.0, 0.0, 255.0 } : { 255.0, 0.0, 0.0 })
		return FMRES_SUPERCEDE
	}
	return FMRES_IGNORED
}

  • +
  • -
  • 0

kP8HWV.png


#3 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 11.10.2013 18:53

po co dajesz więcej kodu, podepnij go do istniejącego ifa
public smoke(ent) {
		
	new id = pev(ent, pev_owner)
	if(!is_user_connected(id) || !is_user_alive(id) || !duel[id] || !pev_valid(ent))
		return FMRES_IGNORED
	
	new szModel[32]
	
	pev(ent, pev_model, szModel, charsmax(szModel))
	
	if(equal(szModel, "models/w_smokegrenade.mdl")) {
		set_pev(ent, pev_renderfx, kRenderFxGlowShell)
		set_pev(ent, pev_renderamt, 125.0)
		set_pev(ent, pev_rendermode, kRenderTransAlpha)
		set_pev(ent, pev_rendercolor, id == g_DuelB ? { 0.0, 0.0, 255.0 } : { 255.0, 0.0, 0.0 })
		return FMRES_SUPERCEDE
	}
	return FMRES_IGNORED
}

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych