Siemka !
Stworzyłem klasę, która:
- Ładuję na nożu niewidzialność lecz, gdy dodałem aby moc ładowała się tylko podczas stania w miejscu nie działa już niewidzialność
- Klasę daje w załączniku
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 10.09.2013 20:42
Siemka !
Stworzyłem klasę, która:
Napisano 11.09.2013 07:43
Ja bym zamienił if'a z:
if(!(is_user_moving(id)) && get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND && (!(button2 & (IN_FORWARD+IN_BACK+IN_MOVELEFT+IN_MOVERIGHT)) && weapon == 29))
na
if(!(button2 & IN_FORWARD) && !(button2 & IN_BACK) && !(button2 & IN_MOVELEFT) && !(button2 & IN_MOVERIGHT) !(button2 & IN_JUMP) && weapon == CSW_KNIFE))
Ponieważ nie jestem pewny czy dodawanie:
IN_FORWARD+IN_BACK
W ten sposób jest poprawne.
Napisano 11.09.2013 13:50
Zrobiłem to co napisałeś lecz podczas kompilacji wywala błędy:
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler. Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team Error: Expected token: ")", but found "!" on line 54 Warning: Expression has no effect on line 54 Error: Expected token: ";", but found ")" on line 54 Error: Invalid expression, assumed zero on line 54 Error: Too many error messages on one line on line 54 Compilation aborted. 4 Errors. Could not locate output file C:\Users\Krupek\Desktop\CodMod\scripting\zabojca.amx (compile failed).
Użytkownik maybe1love edytował ten post 11.09.2013 13:51
Napisano 11.09.2013 15:08
Nadal występuje taki błąd.
Napisano 11.09.2013 16:12
Sorry, ślepy jestem.
if(!(button2 & IN_FORWARD) && !(button2 & IN_BACK) && !(button2 & IN_MOVELEFT) && !(button2 & IN_MOVERIGHT) && !(button2 & IN_JUMP) && weapon == CSW_KNIFE)
Skompilowałem klasę pomyślnie z tym.
Napisano 11.09.2013 17:38
Klasa teraz się kompiluje ale nie działa jak powinna.
Powinna: Gdy raz załaduje pasek jest niewidzialny lecz jak zmieni na inną broń jest widzialny i tak za każdym razem musi ładować jak zmieni na nóż. Posiadam klasę, która działa dobrze tylko, że w biegu można ładować pasek a ja chcę aby tylko w miejscu mógł ładować.
Napisano 12.09.2013 11:47
To zrób CurWeapon, i ustawiaj tam 255 alpha, jeśli nie ma noża.
Napisano 12.09.2013 12:51
Mógłbyś mi to zrobić .?
Za pmoc daje ![]()
Napisano 12.09.2013 15:12
Jestem prawie pewny, że chodzi ci o to:
A z CurWeapon się nei zrozumieliśmy, myślałem, że gracz ma cały czas niewidzialność jak naładuje. Kod napisany w szkole, niekompilowany, niesprawdzany.
Napisano 12.09.2013 19:55
Dalej nie działa.
Tu daję działającą klasę lecz pasek ładuje się nawet, gdy gracz jest w ruchu.
#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <codmod>
#include <fun>
#include <dhudmessage>
#define TIME 5.0
#define UNIKAT 2013
new const nazwa[] = "Zabojca";
new const opis[] = "";
new const bronie = (1<<CSW_P228)|(1<<CSW_TMP)|(1<<CSW_FLASHBANG);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new const TXT[] = "[Zabojca] Jestes tymczasowo niewidzialny (noz)";
new msgBarTime;
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init()
{
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("CurWeapon", "knife", "be", "1=1");
msgBarTime = get_user_msgid("BarTime");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
set_user_footsteps(id, 1);
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
set_user_footsteps(id, 0);
}
public knife(id)
{
if(ma_klase[id])
{
if(read_data(2) == CSW_KNIFE)
{
if(!task_exists(id+UNIKAT))
{
new data[1];
data[0] = id;
bartime(id, floatround(TIME))
set_task(TIME, "set_invisible", id+UNIKAT, data, 1)
}
}
else
{
if(task_exists(id+UNIKAT))
{
remove_task(id+UNIKAT);
bartime(id, 0);
}
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}
}
public set_invisible(data[])
{
new id = data[0];
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 10);
set_dhudmessage(255, 255, 0, -1.0, 0.2, 0, 6.0, 3.0)
show_dhudmessage(id, TXT)
}
stock bartime(id, czas)
{
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, msgBarTime, .player = id);
write_short(czas);
message_end();
}
Paczka perkow.perki Napisany przez NAVIK, 24.03.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
problem z HUDNapisany przez Anonimowy09, 10.01.2025 |
|
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych