Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Zmiana zapisu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 GoldenKill

    Guru

  • Power User

Reputacja: 506
Wszechwiedzący

  • Postów:792
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Trzebnica
Offline

Napisano 04.09.2013 16:08

Witam

 

Tak jak w temacie chciałem zmienić zapis z klasy na nick dla złota oto public

 

Chodzi mi tylko aby zapisało się samo złoto na nicku a nie na klasie jednej

public SaveXP(id) {
	if(g_boolsqlOK) {
		if(!is_user_bot(id) && player_xp[id] != player_xp_old[id]) {
			new name[48], ip[32], sid[32], q_command[512];
			
			get_user_name(id, name, 47);
			get_user_ip(id, ip, 31, 1);
			get_user_authid(id, sid, 31);
			
			replace_all(name, 47, "'", "\'");
			
			switch(get_cvar_num("diablo_sql_save")) {
				case 0:
				{
					formatex(q_command,511,"UPDATE `%s` SET `ip`='%s',`sid`='%s',`lvl`='%i',`exp`='%i',`str`='%i',`int`='%i',`dex`='%i',`agi`='%i',`reg`='%i',`obr`='%i',`gra`='%i',`men`='%i',`zlo`='%i' WHERE `nick`='%s' AND `klasa`='%i'",g_sqlTable,ip,sid,player_lvl[id],player_xp[id],player_strength[id],player_intelligence[id],player_dextery[id],player_agility[id],player_regeneracja[id],player_obrazenia[id],player_grawitacja[id],player_men[id],player_zloto[id],name,player_class[id]);
				}
				case 1:
				{
					formatex(q_command,511,"UPDATE `%s` SET `nick`='%s',`sid`='%s',`lvl`='%i',`exp`='%i',`str`='%i',`int`='%i',`dex`='%i',`agi`='%i',`reg`='%i',`obr`='%i',`gra`='%i',`men`='%i',`zlo`='%i' WHERE `ip`='%s' AND `klasa`='%i'",g_sqlTable,name,sid,player_lvl[id],player_xp[id],player_strength[id],player_intelligence[id],player_dextery[id],player_agility[id],player_regeneracja[id],player_obrazenia[id],player_grawitacja[id],player_men[id],player_zloto[id],ip,player_class[id])
				}
				case 2:
				{
					formatex(q_command,511,"UPDATE `%s` SET `nick`='%s',`ip`='%s',`lvl`='%i',`exp`='%i',`str`='%i',`int`='%i',`dex`='%i',`agi`='%i',`reg`='%i',`obr`='%i',`gra`='%i',`men`='%i',`zlo`='%i' WHERE `sid`='%s' AND `klasa`='%i'",g_sqlTable,name,ip,player_lvl[id],player_xp[id],player_strength[id],player_intelligence[id],player_dextery[id],player_agility[id],player_regeneracja[id],player_obrazenia[id],player_grawitacja[id],player_men[id],player_zloto[id],sid,player_class[id])
				}
				default:{
					formatex(q_command,511,"UPDATE `%s` SET `ip`='%s',`sid`='%s',`lvl`='%i',`exp`='%i',`str`='%i',`int`='%i',`dex`='%i',`agi`='%i' WHERE `nick`='%s' AND `klasa`='%i'",g_sqlTable,ip,sid,player_lvl[id],player_xp[id],player_strength[id],player_intelligence[id],player_dextery[id],player_agility[id],name,player_class[id]);
				}
			}
			
			SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple, "Save_xp_handle", q_command);
			
			player_xp_old[id] = player_xp[id];
		}
	}
	else sql_start();
}

public Save_xp_handle(FailState, Handle:Query, Error[], Errcode, Data[], DataSize) {
	if(FailState == TQUERY_CONNECT_FAILED) {
		log_to_file("diablo.log", "Could not connect to SQL database.");
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	if(FailState == TQUERY_QUERY_FAILED) {
		log_to_file("diablo.log", "Save_xp Query failed.");
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	if(Errcode) {
		log_to_file("diablo.log", "Error on Save_xp query: %s", Error);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

public LoadXP(id, klasa) {
	if(is_user_bot(id) || asked_sql[id] || klasa == NONE)
		return PLUGIN_HANDLED;
	
	if(g_boolsqlOK) {
		new data[2];
		data[0] = id;
		data[1] = klasa;
		
		new name[48], q_command[512];
		
		switch(get_cvar_num("diablo_sql_save")) {
			case 0: {
				get_user_name(id, name, 47);
				replace_all(name, 47, "'", "\'");
				formatex(q_command, 511, "SELECT * FROM `%s` WHERE `nick`='%s' AND `klasa`='%i'", g_sqlTable, name, klasa);
			}
			case 1: {
				get_user_ip(id, name, 31, 1)
				formatex(q_command, 511, "SELECT * FROM `%s` WHERE `ip`='%s' AND `klasa`='%i'", g_sqlTable, name, klasa);
			}
			case 2: {
				get_user_authid(id, name, 31)
				formatex(q_command, 511, "SELECT * FROM `%s` WHERE `sid`='%s' AND `klasa`='%i'", g_sqlTable, name, klasa);
			}
			default: {
				get_user_name(id, name, 47);
				replace_all(name, 47, "'", "\'");
				formatex(q_command, 511, "SELECT * FROM `%s` WHERE `nick`='%s' AND `klasa`='%i'", g_sqlTable, name, klasa);
			}
		}
		
		SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple, "Load_xp_handle", q_command, data, 2);
		
		asked_sql[id] = 1;
	}
	else sql_start();
	
	return PLUGIN_HANDLED;
}

public Load_xp_handle(FailState, Handle:Query, Error[], Errcode, Data[], DataSize) {
	new id = Data[0];
	asked_sql[id] = 0;
	
	if(FailState == TQUERY_CONNECT_FAILED) {
		log_to_file("diablo.log", "Could not connect to SQL database.");
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	if(FailState == TQUERY_QUERY_FAILED) {
		log_to_file("diablo.log", "Load_xp Query failed.");
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	if(Errcode) {
		log_to_file("diablo.log", "Error on Load_xp query: %s", Error);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	new klasa = Data[1];
	
	if(SQL_MoreResults(Query)) {
		player_class[id] = klasa;
		player_lvl[id] = player_class_lvl[id][klasa];
		player_xp[id] =	SQL_ReadResult(Query, SQL_FieldNameToNum(Query, "exp"));
		player_xp_old[id] = player_xp[id];
		
		player_intelligence[id] = SQL_ReadResult(Query, SQL_FieldNameToNum(Query, "int"));
		player_strength[id] = SQL_ReadResult(Query, SQL_FieldNameToNum(Query, "str"));
		player_agility[id] = SQL_ReadResult(Query, SQL_FieldNameToNum(Query, "agi"));
		player_regeneracja[id] = SQL_ReadResult(Query,SQL_FieldNameToNum(Query,"reg"));
		player_obrazenia[id] = SQL_ReadResult(Query,SQL_FieldNameToNum(Query,"obr"));
		player_grawitacja[id] = SQL_ReadResult(Query,SQL_FieldNameToNum(Query,"gra"));
		player_men[id] = SQL_ReadResult(Query,SQL_FieldNameToNum(Query,"men"));
		player_dextery[id] = SQL_ReadResult(Query, SQL_FieldNameToNum(Query, "dex"));
		player_zloto[id] = SQL_ReadResult(Query, SQL_FieldNameToNum(Query, "zlo"));
		
		player_point[id] = (player_lvl[id]-1)*2-player_intelligence[id]-player_strength[id]-player_dextery[id]-player_agility[id]-player_regeneracja[id]-player_obrazenia[id]-player_grawitacja[id]-player_men[id];
		if(player_point[id] < 0) player_point[id] = 0;
		player_damreduction[id] = (47.3057*(1.0-floatpower( 2.7182, -0.06798*float(player_agility[id])))/100);
	}
	else
		create_klass(id, klasa);
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

public LoadAVG()
{
	if(g_boolsqlOK)
	{
		new data[2]
		data[0]= get_cvar_num("diablo_avg")
		
		if(data[0])
		{
			for(new i=1;i<15;i++)
			{
				new q_command[512]
				data[1]=i
				//format(q_command,511,"SELECT AVG(`lvl`) FROM `%s` WHERE `lvl` > '%d' AND `klasa`='%d'", g_sqlTable, data[0]-1,i)
				format(q_command,511,"SELECT `klasa`,AVG(`lvl`) AS `AVG` FROM `%s` WHERE `lvl` > '%d' GROUP BY `klasa`", g_sqlTable, data[0]-1)
				SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple,"Load_AVG_handle",q_command,data,2)
				
			}
			
		}
	}
	else sql_start()
	return PLUGIN_HANDLED
} 

public Load_AVG_handle(FailState,Handle:Query,Error[],Errcode,Data[],DataSize)
{
	if(Errcode)
	{
		log_to_file("addons/amxmodx/logs/diablo.log","Error on Load_AVG query: %s",Error)
	}
	if(FailState == TQUERY_CONNECT_FAILED)
	{
		log_to_file("addons/amxmodx/logs/diablo.log","Could not connect to SQL database.")
		return PLUGIN_CONTINUE
	}
	else if(FailState == TQUERY_QUERY_FAILED)
	{
		log_to_file("addons/amxmodx/logs/diablo.log","Load_AVG Query failed.")
		return PLUGIN_CONTINUE
	}
	/*   
	if(SQL_MoreResults(Query))
	{
		new Float: avg
		SQL_ReadResult(Query, 0, avg)
		srv_avg[Data[1]]=floatround(avg)
		//client_print(0,print_chat,"srednia: %f",srv_avg)
	}*/
	
	while(SQL_MoreResults(Query))
	{
		new i = SQL_ReadResult(Query, SQL_FieldNameToNum(Query, "klasa"))
		srv_avg[i] = SQL_ReadResult(Query, SQL_FieldNameToNum(Query, "AVG"))
		SQL_NextRow(Query)
	}
	if(olny_one_time==0)
	{
		olny_one_time=1
		look_for_none()
	}
	return PLUGIN_CONTINUE
}


  • +
  • -
  • 0

"Wojownik nie umiera lekko. Śmierć, by go dopaść, musi stoczyć z nim walkę. A wojownik łatwo śmierci nie ulega."

 

Carlos Castaneda, The Wheel of Time

 

 

Mam na sprzedaż unikatowy system questów, nową walutę oraz rangi na cod moda. Zainteresowanych zapraszam na pw, GG lub Steam.


#2 GoldenKill

    Guru

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 506
Wszechwiedzący

  • Postów:792
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Trzebnica
Offline

Napisano 07.09.2013 21:23

Do zamknięcia


  • +
  • -
  • 0

"Wojownik nie umiera lekko. Śmierć, by go dopaść, musi stoczyć z nim walkę. A wojownik łatwo śmierci nie ulega."

 

Carlos Castaneda, The Wheel of Time

 

 

Mam na sprzedaż unikatowy system questów, nową walutę oraz rangi na cod moda. Zainteresowanych zapraszam na pw, GG lub Steam.


#3 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 08.09.2013 18:50

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych