Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Klasa Nanozolnierz buguje niewidzalność innych klasBUG

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Polak Potrafi

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:43
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:tomazów Lubelski
Offline

Napisano 02.09.2013 13:02

Witam otóż klasa Nanożołnierz buguje niewidzalnośc innych klas

Klasy zamiast być niewidzialne są normalne

Możecie coś zrobić aby inne klasy działały poprawnie ?? 

OTO SMA

 

/* Plugin generated by AMXX-Studio */


#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>




new bool:ma_klase[33];


new const nazwa[] = "Nanozolnierz";
new const opis[] = "Znikasz na 3 sekundy";
new const bronie = 1<<CSW_AK47 | 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;


public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "Eustachy");


    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
   
    register_event("Damage", "Damage", "b", "2!=0")
}


public cod_class_enabled(id)
{
    if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
    {
        client_print(id, print_chat, "Nie masz prawa, do korzystania z tej klasy")
        return COD_STOP;
}
    ma_klase[id] = true;
    return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
    set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
    ma_klase[id] = false;
}
public Damage(id)
{
if (ma_klase[id])
     set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1);   
     set_task(3.0, "Widac", id);


}


public Widac(id)
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
 

  • +
  • -
  • 0

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png


#2 CraZzy

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 66
Pomocny

  • Postów:120
  • GG:
  • Imię:Artur
  • Lokalizacja:Trn
Offline

Napisano 02.09.2013 13:44

testuj powinno byc ok

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#3 Polak Potrafi

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:43
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:tomazów Lubelski
Offline

Napisano 02.09.2013 15:26

Bugu nie ma ale nie działa znikanie


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png


#4 CraZzy

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 66
Pomocny

  • Postów:120
  • GG:
  • Imię:Artur
  • Lokalizacja:Trn
Offline

Napisano 02.09.2013 15:40

zobacz

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#5 CraZzy

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 66
Pomocny

  • Postów:120
  • GG:
  • Imię:Artur
  • Lokalizacja:Trn
Offline

Napisano 02.09.2013 15:50

Jezeli to nie dziala to sory ale juz nie pomoge

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

#6 Polak Potrafi

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:43
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:tomazów Lubelski
Offline

Napisano 03.09.2013 14:38

Nadal występuje problem z blokowaniem niewidzialności innych klas


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych