Klasa : Chuligan
Inteligencja : 10
Życie : 20
Wytrzymałość : 10
Kondycja : 10
Bronie : M4,AWP,Deagle,HE,Flash
Opis : Szansa na wyrzucenie broni 1/8.
Klasa : Nożownik
Inteligencja : 0
Życie : 10
Wytrzymałość : 20
Kondycja : 60
Bronie : Usp/Glock
Opis : Jest bardzo szybki i ma 1/1 z noża.
Klasa : Snajper
Inteligencja : 20
Życie : 20
Wytrzymałość : 10
Kondycja : 10
Bronie : AWP,Deagle,Flash
Opis : Ma 1/3 na zabicie z AWP.
Klasa : Zwinny żołnierz
Inteligencja : 20
Życie : 20
Wytrzymałość : 20
Kondycja : 30
Bronie : M5,Flash,Smoke
Opis : Ciche kroki i za kazdego fraga dostaje 30 hp.
Klasa : Saper
Inteligencja : 30
Życie : 10
Wytrzymałość : 20
Kondycja : -5
Bronie : p90,Deagle,Flash
Opis : Posiada 2 miny.
Klasa : Talib
Inteligencja : 20
Życie : 30
Wytrzymałość : 10
Kondycja : 0
Bronie : Deagle,Flash
Opis : Posiada 1/4 na zabicie z Deagla.
Klasa : Ratownik
Inteligencja : 10
Życie : 30
Wytrzymałość : 20
Kondycja : -10
Bronie : AK,Deagle,Flash,Smoke
Opis : Potrafi Reanimować graczy.
Klasa : Policjant
Inteligencja : 30
Życie : 20
Wytrzymałość : 0
Kondycja : 10
Bronie : M5,Deagle,HE,Flash
Opis : Posiada 1 rakiete.
Klasa : Wsparcie ogniowe
Inteligencja : 20
Życie : 30
Wytrzymałość : 15
Kondycja : 5
Bronie : M5
Opis : Posiada 2 rakiety.
Klasa : DeltaForce
Inteligencja : 0
Życie : 20
Wytrzymałość : 0
Kondycja : 10
Bronie : M4,Deagle,HE,Flash,Smoke
Opis : Posiada Eliminator rozrzutu oraz 1/3 z HE.
Klasa : Szturmowiec
Inteligencja : 10
Życie : 20
Wytrzymałość : 10
Kondycja : 35
Bronie : M4,Deagle,Flash
Opis : Nie słychać jego kroków.
Klasa : Rusher
Inteligencja : 10
Życie : 10
Wytrzymałość : 20
Kondycja : 10
Bronie : M3,Flash
Opis : Posiada 1/4 na zabicie z M3
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|

#1
Napisano 01.09.2013 18:31
#2
Napisano 01.09.2013 19:54
#3
Napisano 01.09.2013 20:12
Talib Mam go od jakiegoś ziomka, którego prosiłem o zrobienie.
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <hamsandwich> #define DMG_BULLET (1<<1) new bool:ma_klase[33]; new const nazwa[] = "Talib"; new const opis[] = "Posiada deagla i 1/4 z niego."; new const bronie = (1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_DEAGLE); new const zdrowie = 15; new const kondycja = 10; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 15; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); } public cod_class_enabled(id) ma_klase[id] = true; public cod_class_disabled(id) ma_klase[id] = false; public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(damagebits & DMG_BULLET) { new weapon = get_user_weapon(idattacker); if(weapon == CSW_DEAGLE && damage > 20.0 && random_num(1,4) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); } return HAM_IGNORED; }
#4
Napisano 01.09.2013 21:20
Snajper , za chwile bedzie reszta klas
Załączone pliki
#5
Napisano 02.09.2013 01:53
Proszę jakby były jakieś błędy informuj.
Załączone pliki
#6
Napisano 02.09.2013 10:32
za chwile ratownika bd robil
Załączone pliki
#9
Napisano 02.09.2013 11:55
zapomnialem o saperze
Załączone pliki
#11
Napisano 02.09.2013 21:30
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fun>
new const nazwa[] = "Chuligan";
new const opis[] = "1/8 szansy na wyrzucenie broni";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_FLASHBANG);
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 10;
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");
}
public cod_class_enabled(id)
{
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_flashbang");
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 8) != 1 )
return HAM_IGNORED;
cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
#12
Napisano 03.09.2013 06:46
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa
CoD Nowy
Moc Medyka - problemPugin mocmedyka włącza się w klasie w której nie powinien Napisany przez scythe1, 09.02.2023 ![]() |
|
![]() |
|||
![]() |
Klasa
[ROZWIĄZANE] poźba o klase odrodzenieNapisany przez Anonimowy09, 03.02.2023 ![]() |
|
![]() |
||
Klasa
Poszukuje KlasNapisany przez Aquamarina, 03.01.2023 ![]() |
|
![]() |
|||
![]() |
Klasa
[KOSZ] klasaklasa Napisany przez Anonimowy09, 30.12.2022 ![]() |
|
![]() |
||
![]() |
Klasa
[KOSZ] klasaklasa Napisany przez Anonimowy09, 30.12.2022 ![]() |
|
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych