Admini oraz VIPy skarżą mi się, że są wywalani z serwera gdy są na spect z powodem: Byles/as na spect zbyt dlugo. Jak to jest możliwe, skoro funkcja, która za to odpowiada wygląda tak:
public client_authorized(id)
{
if(get_playersnum() >= get_maxplayers() - 3)
{
//log_to_file("addons/amxmodx/logs/spect_kicker.txt","Jest za duzo graczy")
for(new i = 1; i <= get_maxplayers(); ++i)
{
if(is_user_connected(i) && !is_user_hltv(i) && !is_user_bot(i))
{
if(get_user_team(i) == 3)
{
if(get_user_flags(i)&ADMIN_BAN || get_user_flags(i)&ADMIN_LEVEL_H)
continue
new name[32]
get_user_name(i,name,31)
server_cmd("kick ^"%s^" ^"Byles/as na spect zbyt dlugo^"",name)
log_to_file("addons/amxmodx/logs/spect_kicker.txt","Wykopano gracza: %s",name)
break
}
}
}
}
}
Przecież nie ma prawa serwer ich wywalać. Admini na 100% mają flagę d, a vipy na 100% mają flagę t... Kompletnie nie rozumiem, gdzie może leżeć problem.
Użytkownik SeeK edytował ten post 28.08.2013 22:50


Dodatki SourceMod












