Witam, stworzyłem klasę na CodMod. Klasa powinna mieć 1/2 szansy na natychmiastowe zabicie z granatu wybuchowego.
Jak w temacie ów natychmiastowe zabicie nie chce działać.
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#define DMG_BULLET (1<<1)
#define DMG_HEGRENADE (1<<24)
new const nazwa[]   = "Piekielny [Unikalna]";
new const opis[]    = "Natychmiastowe zabicie ze scouta, 1/2 szansy na natychmiastowe zabicie z HE, +10dmg z Aug, dodatkowe 3 skoki";
new const bronie    = 1<<CSW_SCOUT | 1<<CSW_AUG | 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie   = 85;
new const kondycja  = 100;
new const inteligencja = 30;
new const wytrzymalosc = 85;
new ma_klase[33];
new skoki[33];
public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "Hagis");
	
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);   
	register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
	
}
public cod_class_enabled(id)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_A))
	{
		client_print(id, print_chat, "[Piekielny] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
		return COD_STOP;
	}
	give_item(id, "weapon_hegrenade");
	cs_set_user_defuse(id, 1);
	ma_klase[id] = true;
	return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
	ma_klase[id] = false;
}
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
	if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
		return FMRES_IGNORED;
	new flags = pev(id, pev_flags);
	if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
	{
		skoki[id]--;
		new Float:velocity[3];
		pev(id, pev_velocity,velocity);
		velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
		set_pev(id, pev_velocity,velocity);
	}
	else if(flags & FL_ONGROUND)
		skoki[id] = 3;
	return FMRES_IGNORED;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
        if(!is_user_connected(idattacker))
                return HAM_IGNORED;
        
        if(!ma_klase[idattacker])
                return HAM_IGNORED;
        
        if(!(damagebits & DMG_BULLET))
                return HAM_IGNORED;
        
        if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_SCOUT)
                cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
				
		if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AUG && damagebits & DMG_BULLET)
			cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
			
		if(damagebits & DMG_HEGRENADE && get_user_team(this) != get_user_team(idattacker))
			cod_inflict_damage(idattacker, this, 801.0-damage, 1.0, idinflictor, damagebits);
		////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
				
        return HAM_IGNORED;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
Długo się z tym bawiłem, ostatecznie skopiowałem kod z perku, który daje 1/1 z HE. W perku działa - tu nie.
Próbowałem też tak:
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_HEGRENADE) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
I oczywiście też skucha.
Oraz próbowałem zamienić
float(get_user_health(this))-damage+1.0
na 2000.0 i oczywiście też lipa.


 Forum
 
Forum
 Użytkownicy
 
Użytkownicy
 Kalendarz
 
Kalendarz
 Dodatki SourceMod
 
Dodatki SourceMod



 
	 
	
	
 Temat jest zamknięty
 Temat jest zamknięty![[ROZWIĄZANE] Nie działa natychmiastowe zabicie z HE: post #1](https://amxx.pl/public/style_images/tctc91_luminous/icon_share.png) 
					


 codclass_Piekielny.amxx
  codclass_Piekielny.amxx 
				
				










 
  
		 
		