Witam, stworzyłem klasę na CodMod. Klasa powinna mieć 1/2 szansy na natychmiastowe zabicie z granatu wybuchowego.
Jak w temacie ów natychmiastowe zabicie nie chce działać.
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#define DMG_BULLET (1<<1)
#define DMG_HEGRENADE (1<<24)
new const nazwa[] = "Piekielny [Unikalna]";
new const opis[] = "Natychmiastowe zabicie ze scouta, 1/2 szansy na natychmiastowe zabicie z HE, +10dmg z Aug, dodatkowe 3 skoki";
new const bronie = 1<<CSW_SCOUT | 1<<CSW_AUG | 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 85;
new const kondycja = 100;
new const inteligencja = 30;
new const wytrzymalosc = 85;
new ma_klase[33];
new skoki[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "Hagis");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_A))
{
client_print(id, print_chat, "[Piekielny] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
give_item(id, "weapon_hegrenade");
cs_set_user_defuse(id, 1);
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;
new flags = pev(id, pev_flags);
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 3;
return FMRES_IGNORED;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(!(damagebits & DMG_BULLET))
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_SCOUT)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AUG && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
if(damagebits & DMG_HEGRENADE && get_user_team(this) != get_user_team(idattacker))
cod_inflict_damage(idattacker, this, 801.0-damage, 1.0, idinflictor, damagebits);
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
return HAM_IGNORED;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
Długo się z tym bawiłem, ostatecznie skopiowałem kod z perku, który daje 1/1 z HE. W perku działa - tu nie.
Próbowałem też tak:
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_HEGRENADE) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
I oczywiście też skucha.
Oraz próbowałem zamienić
float(get_user_health(this))-damage+1.0
na 2000.0 i oczywiście też lipa.


Dodatki SourceMod




Temat jest zamknięty


codclass_Piekielny.amxx








