Siema . Wczoraj napisałem 1 taki swój plugin do zombie plague / mod . Potrzebuje waszej pomocy .
Chciałbym to dodać do pluginu
- Aby był tylko dla Humana (klasy)
- Aby wybór klas sam się pokazywał co rundę . 10 sekund po rozpoczęciu nowej rundzie
- Jeżeli gracz chcę zmienić klasę na inną to aby nowa wybrana klasa zmieniła się po rozpoczęciu nowej rundy .
Plugin:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <core>
#include <cstrike>
#define PLUGIN "zp_humna_klasy"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Predator"
new gMyMenu;
public plugin_init() {
register_plugin("zp_humna_klasy", "1.0", "Predator")
register_clcmd("say /klasa","klasy")
}
public klasy(id){
gMyMenu=menu_create("Klasy Humana", "cbMyMenu");
menu_additem(gMyMenu, "Pancernik (Pancerz +50)", "Pancerz +50");
menu_additem(gMyMenu, "Skoczek (Grawitacja 0.50)", "Zwiekszona Grawitacja");
menu_additem(gMyMenu, "Szybki (Zwiekszony Speed)", "Zwiekszony Speed");
menu_additem(gMyMenu, "Ognisty (3x Napalm)", "3x Napalm");
menu_additem(gMyMenu, "Mrozny (3x Frost)", "3x Frost");
menu_additem(gMyMenu, "Swietlik (3x Flare)", "3x Flare");
menu_display(id, gMyMenu,0);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public cbMyMenu(id, menu, item){
switch(item){
case 0:{
set_user_armor(id, 50);
}
case 1:{
set_user_gravity (id, 0.50 );
}
case 2:{
set_user_maxspeed (id, 300.0 );
}
case 3:{
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_hegrenade");
}
case 4:{
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_flashbang");
}
case 5:{
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
cs_set_user_nvg (id, 1);
}
}
}
Proszę o pomoc .
Użytkownik Predator ;* edytował ten post 26.08.2013 08:05


Dodatki SourceMod




Temat jest zamknięty










