Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Ustawienie sprites jako wyglad strzalu.


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 k4x4z5

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 82
Zaawansowany

  • Postów:257
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:zDaleka
Offline

Napisano 25.08.2013 12:31

Witam mam problem bo nie wiem jak ustawić wygląd strzału jako dany sprites.

Chodzi o to,ze gdy gracz odda strzał to wyglad tego trzalu to dany sprites,ktory ustalimy.

Nie wiem jak to inaczej opisac. Chce aby gracz widzial oddany strzal jako plasmaball.spr

Nie wiem czy dobrze temat nazwalem i czy da sie zmienic wyglad strzalu:D


  • +
  • -
  • 0

#2 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 994
Master

  • Postów:2365
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 25.08.2013 12:39

Sprawdź ;)

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>

new const szNewShellModel[] = "sprites/plasmaball.spr";

public plugin_init()
{
    register_plugin("New Shell Model", "0.1", "d0naciak");
    
    register_forward(FM_SetModel, "fw_SetModel");
}

public plugin_precache()
    precache_model(szNewShellModel);

public fw_SetModel(iEnt, szModel[])
{
    if(!equal(szModel, "models/pshell.mdl"))
        return FMRES_IGNORED;
    
    engfunc(EngFunc_SetModel, iEnt, szNewShellModel);
    return FMRES_SUPERCEDE;
}

  • +
  • -
  • 1

#3 k4x4z5

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 82
Zaawansowany

  • Postów:257
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:zDaleka
Offline

Napisano 25.08.2013 12:54

zaraz sprawdze i dam edita.

 

edit// cos nie dziala nie podmienia strzalu na ten sprites.


Użytkownik ddd52 edytował ten post 25.08.2013 13:23

  • +
  • -
  • 0

#4 TibacK

    Diler pod gimnazjum dla niepełnosprawnych dzieci

  • Power User

Reputacja: 503
Wszechwiedzący

  • Postów:2560
Offline

Napisano 26.08.2013 13:57

moze trzeba wylapac strzal?

 


  • +
  • -
  • 0

#5 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Właściciel

Reputacja: 6095
Godlike

  • Postów:10968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 27.08.2013 08:08

Chodzi Ci ok "wystrzelony pocisk" ( mimo że w kodzie czegoś takiego nie ma ) ?
  • +
  • -
  • 0

#6 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 994
Master

  • Postów:2365
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 27.08.2013 09:21

Darku to było do testów, nigdy nie sprawdzałem takiego kodu i nie wiem czy jakiś byt sobie leci (nabój), ale do rzeczy. Można za pomocą kanapki i fakemety zablokować atak i stworzyć byt który bd leciał z odpowiednią prędkością. Wychwytywać zetknięcie z graczem i zadawać odpowiednią ilość obrażeń :]


Użytkownik d0naciak edytował ten post 27.08.2013 09:23

  • +
  • -
  • 0

#7 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Właściciel

Reputacja: 6095
Godlike

  • Postów:10968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 27.08.2013 09:35

Coś jak w portal modzie ;)


  • +
  • -
  • 0

#8 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Moderator

Reputacja: 636
Wszechmogący

  • Postów:1513
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Online

Napisano 01.09.2013 10:20

http://amxx.pl/topic...olorowe-naboje/

Może to ci w czymś pomoże


  • +
  • -
  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych