Przykładowo mam klasę nożownika (post ustawiony na "0"):
...
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_KNIFE && damage > 1.0 && IN_ATTACK2)
{
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}
}
return HAM_IGNORED;
}
Niestety ale 1/1 z kosy w takim przypadku nie działa, trzeba usunąć kevlar ze wszystkich klas które go posiadają. Próbowałem za pomocą "SetHamParamFloat(4, 900.0)" ale to nic nie daje, dalej nie działa natychmiastowe zabicie z kosy, jakieś pomysły?


Dodatki SourceMod




Temat jest zamknięty









