Hej, mam pytanie czy jeżeli w silniku dajmy na to diablo zastosuje cvary np. szanse wypadanie kamienii, mana itd
To czy to będzie obciążało dużo? Czy raczej mam się nie przejmować? : )
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 14.08.2013 17:13
Hej, mam pytanie czy jeżeli w silniku dajmy na to diablo zastosuje cvary np. szanse wypadanie kamienii, mana itd
To czy to będzie obciążało dużo? Czy raczej mam się nie przejmować? : )
Napisano 14.08.2013 18:39
Nie przejmuj się specjalnie Ale wg. mnie to nie jest potrzebne
Napisano 14.08.2013 19:14
Powiem tak, osobiście boję się dodać dużo cvarów, jednak jeśli są one dobrze zrobione tzn. rejestracja plugin_init pobieranie w plugin_cfg, to wtedy nie ma się czym przejmować.
Obciążenie nie jest wielkie, ale słyszałem o przypadkach, że jak masz sporo cvarów (naprawdę sporo), to serwer się crashuje, ale tylko tak słyszałem pewnie jakieś bajki
Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!
Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!
Napisano 14.08.2013 20:23
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych