Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Nowy Plugin

Przyśpieszone zakładanie tłumika

nowy plugin

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
14 odpowiedzi w tym temacie

#1 (Kalifta)

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:83
  • GG:
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:30km od Grudziądza
Offline

Napisano 10.08.2013 10:22

Czy istnieje możliwość napisania pluginu który przyśpiesza zakładanie tłumika?? Chodzi mi ogólnie o przyśpieszoną animację.

Jeżeli dało by rade byłbym bardzo wdzięczny,


CoD Unikat - 99%

CoD + Paint Ball - 10%

CoD + Spolszczony DM - 5%

W planach:

CoD Pro (Odpicowany silnik, unikatowe klasy, perki i pluginy, awanse i wysokiej jakości modele broni)   

CoD MW Edition (Nazwy klas odpowiadające bohaterom serii Call of Duty MW, modele broni i całkowicie przerobiony silnik)


#2 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 12.08.2013 18:43

raczej nie, jedynie można przyciąć animowanie


  • +
  • -
  • 0

#3 (Kalifta)

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:83
  • GG:
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:30km od Grudziądza
Offline

Napisano 12.08.2013 19:41

nieważne jak, ważne aby było szybciej


CoD Unikat - 99%

CoD + Paint Ball - 10%

CoD + Spolszczony DM - 5%

W planach:

CoD Pro (Odpicowany silnik, unikatowe klasy, perki i pluginy, awanse i wysokiej jakości modele broni)   

CoD MW Edition (Nazwy klas odpowiadające bohaterom serii Call of Duty MW, modele broni i całkowicie przerobiony silnik)


#4 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 12.08.2013 20:08

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>

new const Float:g_iTime = 1.0; //zmieniasz tutaj czas zakladannia tlumnika

public plugin_init()
{
    register_plugin("Change adding silencer time", "0.1", "d0naciak");
    
    RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_m4a1", "fw_SecondaryAttack_Post", 1);
    RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_usp", "fw_SecondaryAttack_Post", 1);
}

public fw_SecondaryAttack_Post(iEnt)
    set_task(g_iTime, "AddSilencer", iEnt);

public AddSilencer(iEnt)
    if(iEnt)
        cs_set_weapon_silen(iEnt, 1, 0);

  • +
  • -
  • 0

#5 (Kalifta)

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:83
  • GG:
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:30km od Grudziądza
Offline

Napisano 13.08.2013 12:06

Nie działa, a mianowicie, założę normalnie tłumik, zdejmę i w chwili oddania strzału sam się zakłada i nie idzie go zdjąć...


CoD Unikat - 99%

CoD + Paint Ball - 10%

CoD + Spolszczony DM - 5%

W planach:

CoD Pro (Odpicowany silnik, unikatowe klasy, perki i pluginy, awanse i wysokiej jakości modele broni)   

CoD MW Edition (Nazwy klas odpowiadające bohaterom serii Call of Duty MW, modele broni i całkowicie przerobiony silnik)


#6 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 13.08.2013 12:12

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>

new const Float:g_fAddingTime = 1.0; //zmieniasz tutaj czas zakladannia tlumnika
new const Float:g_fRemovingTime = 1.0; //zmieniasz tutaj czas sciagania tlumnika

public plugin_init()
{
    register_plugin("Change adding/removing silencer time", "0.1", "d0naciak");
    
    RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_m4a1", "fw_SecondaryAttack_Post", 1);
    RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_usp", "fw_SecondaryAttack_Post", 1);
}

public fw_SecondaryAttack_Post(iEnt)
{
    if(cs_get_weapon_silen(iEnt))
        set_task(g_fRemovingTime, "RemoveSilencer", iEnt);
    else
        set_task(g_fAddingTime, "RemoveSilencer", iEnt);
}

public AddSilencer(iEnt)
    if(iEnt)
        cs_set_weapon_silen(iEnt, 1, 0);

public RemoveSilencer(iEnt)
    if(iEnt)
        cs_set_weapon_silen(iEnt, 0, 0);

Mój fail :<


  • +
  • -
  • 0

#7 (Kalifta)

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:83
  • GG:
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:30km od Grudziądza
Offline

Napisano 13.08.2013 12:33

Hehe teraz mogę go założyć , ale sam się zdejmuje gdy zacznę strzelać... :D


CoD Unikat - 99%

CoD + Paint Ball - 10%

CoD + Spolszczony DM - 5%

W planach:

CoD Pro (Odpicowany silnik, unikatowe klasy, perki i pluginy, awanse i wysokiej jakości modele broni)   

CoD MW Edition (Nazwy klas odpowiadające bohaterom serii Call of Duty MW, modele broni i całkowicie przerobiony silnik)


#8 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 13.08.2013 12:42

kurde, sory xD

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>

new const Float:g_fAddingTime = 1.0; //zmieniasz tutaj czas zakladannia tlumnika
new const Float:g_fRemovingTime = 1.0; //zmieniasz tutaj czas sciagania tlumnika

public plugin_init()
{
    register_plugin("Change adding/removing silencer time", "0.1", "d0naciak");
    
    RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_m4a1", "fw_SecondaryAttack_Post", 1);
    RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_usp", "fw_SecondaryAttack_Post", 1);
}

public fw_SecondaryAttack_Post(iEnt)
{
    if(cs_get_weapon_silen(iEnt))
        set_task(g_fRemovingTime, "RemoveSilencer", iEnt);
    else
        set_task(g_fAddingTime, "AddSilencer", iEnt);
}

public AddSilencer(iEnt)
    if(iEnt)
        cs_set_weapon_silen(iEnt, 1, 0);

public RemoveSilencer(iEnt)
    if(iEnt)
        cs_set_weapon_silen(iEnt, 0, 0);

  • +
  • -
  • 1

#9 (Kalifta)

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:83
  • GG:
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:30km od Grudziądza
Offline

Napisano 13.08.2013 13:10

chłopie ale ty masz szczęście dzisiaj :D to samo dalej jest, radzę odreaguj troszkę i zajmij się tym później bo ci się znudzi :D


CoD Unikat - 99%

CoD + Paint Ball - 10%

CoD + Spolszczony DM - 5%

W planach:

CoD Pro (Odpicowany silnik, unikatowe klasy, perki i pluginy, awanse i wysokiej jakości modele broni)   

CoD MW Edition (Nazwy klas odpowiadające bohaterom serii Call of Duty MW, modele broni i całkowicie przerobiony silnik)


#10 BlackPerfum

    Pseudo interakcja??

  • Power User

Reputacja: 459
Wszechobecny

  • Postów:575
  • Lokalizacja:...
Offline

Napisano 13.08.2013 14:20

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>

#define Time 1.0 // Czas założenia tłumiku od naciśnięcia ppm
#define Task 100

public plugin_init()
{
    register_plugin("Change adding/removing silencer time", "0.1", "d0naciak");
    
    RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_m4a1", "fw_SecondaryAttack_Post", 1);
    RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_usp", "fw_SecondaryAttack_Post", 1);
}

public fw_SecondaryAttack_Post(id)
{
	if(!task_exists(Task+id))	//Przydało by się sprawdzić czy task nie istnieje
	{
		set_task(Time-0.1, "UstawTlumik", Task+id)
		set_pdata_float(id,46,Time,4)	//Gracz będzie mógł urzyć komendy attack dopiero po tym czasie
		set_pdata_float(id,47,Time,4)	//Gracz będzie mógł urzyć komendy attack2 dopiero po tym czasie (aby czasem nie próbował zakładać tłumika podczas zakładania)
	}
}

public UstawTlumik(id)
{
	id-=Task	//Wyciagam id
	new weapon = get_pdata_int(id,43,3) // Pobieram bron gracza
	if(weapon != CSW_USP && weapon != CSW_M4A1)	return 0	//Sprawdzam czy gracz ma usp lub m4 bo gracz mógł zmienić broń
	
	if(get_pdata_int(id,74,4))	set_pdata_int(id,74,0,4)
	//Sprawdzam czy ma tłumik + zabieram tlumik
	else	set_pdata_int(id,74,(weapon == CSW_USP ? (1<<0):(1<<2)),4)
	//Jeśli gracz nie ma tlumika to go ustawiam
	
	return 0
}

Powinno działać. D0naciak jeśli już komuś przyspieszasz zakładanie tłumika to spraw aby mógł strzelać w przyspieszonym czasie bo wogóle nie zauważy że szybciej został tłumik założony :D

 


  • +
  • -
  • 0
Chcesz napisać do mnie na PW to:
Spoiler

Mój tok myślenia jest błędny? Wskaż mi błąd zmienie to!

Aktualnie bije limit 32 graczy (łącze serwery) ale nadal są lagi przy zbyt dużym przesyłu informacji Dołączona grafika
Gra się płynnie do 40~50 graczy potem łącze pada i zamiast biegać ludzie się teleportują Dołączona grafika

#11 (Kalifta)

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:83
  • GG:
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:30km od Grudziądza
Offline

Napisano 13.08.2013 14:29

Tłumik znika po jego założeniu, i wcale nie zakłada się szybciej.


CoD Unikat - 99%

CoD + Paint Ball - 10%

CoD + Spolszczony DM - 5%

W planach:

CoD Pro (Odpicowany silnik, unikatowe klasy, perki i pluginy, awanse i wysokiej jakości modele broni)   

CoD MW Edition (Nazwy klas odpowiadające bohaterom serii Call of Duty MW, modele broni i całkowicie przerobiony silnik)


#12 BlackPerfum

    Pseudo interakcja??

  • Power User

Reputacja: 459
Wszechobecny

  • Postów:575
  • Lokalizacja:...
Offline

Napisano 13.08.2013 14:46

A to oznacza że get_pdata_int(id,74,4) pobiera jeszcze nie założony tłumik a informacje o tym że ma zostać założony. Hmmm ciekawe Proszę kod poprawiony



#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>

#define Time 1.0 // Czas założenia tłumiku od naciśnięcia ppm
#define Task 100

public plugin_init()
{
    register_plugin("Change adding/removing silencer time", "0.1", "d0naciak");
    
    RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_m4a1", "fw_SecondaryAttack_Post", 1);
    RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_usp", "fw_SecondaryAttack_Post", 1);
}

public fw_SecondaryAttack_Post(id)
{
	if(!task_exists(Task+id))	//Przydało by się sprawdzić czy task nie istnieje
	{
		set_task(Time-0.1, "UstawTlumik", Task+id)
		set_pdata_float(id,46,Time,4)	//Gracz będzie mógł urzyć komendy attack dopiero po tym czasie
		set_pdata_float(id,47,Time,4)	//Gracz będzie mógł urzyć komendy attack2 dopiero po tym czasie
	}
}

public UstawTlumik(id)
{
	id-=Task	//Wyciagam id
	new weapon = get_pdata_int(id,43,3) // Pobieram bron gracza
	if(weapon != CSW_USP && weapon != CSW_M4A1)	return 0	//Sprawdzam czy gracz ma usp lub m4 bo gracz mógł zmienić broń
	
	if(!get_pdata_int(id,74,4))	set_pdata_int(id,74,0,4)
	//Sprawdzam czy ma tłumik + zabieram tlumik
	else	set_pdata_int(id,74,(weapon == CSW_USP ? (1<<0):(1<<2)),4)
	//Jeśli gracz nie ma tlumika to go ustawiam
	
	return 0
}

Nie sprawdzałem czy get_pdata_int(id,74,4) pobierze brak tłumiku czy tłumik w chwili jego ściągania. To nie przyspiesza animacji bo aby ją przyspieszyć trzeba przerabiać model (dokładnie jego animacje) a tego już ci nikt za darmo nie zrobi niestety. To także animacji nie ucina ale za to możesz strzelać po ustawionym czasie od naciśnięcia ppm po cichu. :D

 


Użytkownik BlackPerfum edytował ten post 13.08.2013 14:49

  • +
  • -
  • 1
Chcesz napisać do mnie na PW to:
Spoiler

Mój tok myślenia jest błędny? Wskaż mi błąd zmienie to!

Aktualnie bije limit 32 graczy (łącze serwery) ale nadal są lagi przy zbyt dużym przesyłu informacji Dołączona grafika
Gra się płynnie do 40~50 graczy potem łącze pada i zamiast biegać ludzie się teleportują Dołączona grafika

#13 (Kalifta)

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:83
  • GG:
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:30km od Grudziądza
Offline

Napisano 13.08.2013 20:07

Dobra, to teraz chciałbym ab działało to tylko na M4 i było przystosowane do klasy/perku w CoD (2/4 sukcesu :D)


CoD Unikat - 99%

CoD + Paint Ball - 10%

CoD + Spolszczony DM - 5%

W planach:

CoD Pro (Odpicowany silnik, unikatowe klasy, perki i pluginy, awanse i wysokiej jakości modele broni)   

CoD MW Edition (Nazwy klas odpowiadające bohaterom serii Call of Duty MW, modele broni i całkowicie przerobiony silnik)


#14 BlackPerfum

    Pseudo interakcja??

  • Power User

Reputacja: 459
Wszechobecny

  • Postów:575
  • Lokalizacja:...
Offline

Napisano 13.08.2013 20:33

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
 
#define Time 1.0
#define Task 100

new KlasaLubPerk[33]
 
public plugin_init()
{
    register_plugin("Change adding/removing silencer time", "0.1", "d0naciak");
    
    RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_m4a1", "fw_SecondaryAttack_Post", 1);
}
 
public fw_SecondaryAttack_Post(id)
{
	if(!task_exists(Task+id) && KlasaLubPerk[id])
	{
		set_task(Time-0.1, "UstawTlumik", Task+id)
		set_pdata_float(id,46,Time,4)
		set_pdata_float(id,47,Time,4)
	}
}

public UstawTlumik(id)
{
	id-=Task	//Wyciagam id
	if(get_pdata_int(id,43,3) != CSW_M4A1)	return 0
	
	if(!get_pdata_int(id,74,4))	set_pdata_int(id,74,0,4)
	else	set_pdata_int(id,74,1<<2,4)
	
	return 0
}

Teraz tylko rejestrujesz perk/klase w plugin_init oraz w forwardach cod_class_enabled/cod_class_disabled/cod_perk_enabled/cod_perk_disabled ustawiasz czy gracz ma klase/perk (nadajesz wartość zmiennej "KlasaLubPerk" true lub false)


  • +
  • -
  • 1
Chcesz napisać do mnie na PW to:
Spoiler

Mój tok myślenia jest błędny? Wskaż mi błąd zmienie to!

Aktualnie bije limit 32 graczy (łącze serwery) ale nadal są lagi przy zbyt dużym przesyłu informacji Dołączona grafika
Gra się płynnie do 40~50 graczy potem łącze pada i zamiast biegać ludzie się teleportują Dołączona grafika

#15 (Kalifta)

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:83
  • GG:
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:30km od Grudziądza
Offline

Napisano 13.08.2013 20:45

Dobra, to to już se poradzę, +2 dla ciebie i +1 dla donaciaka :D


CoD Unikat - 99%

CoD + Paint Ball - 10%

CoD + Spolszczony DM - 5%

W planach:

CoD Pro (Odpicowany silnik, unikatowe klasy, perki i pluginy, awanse i wysokiej jakości modele broni)   

CoD MW Edition (Nazwy klas odpowiadające bohaterom serii Call of Duty MW, modele broni i całkowicie przerobiony silnik)






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: nowy plugin

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych