Proszę o 7 klas m.in Bandyta
Flap Jack.794
08.08.2013
Witam, proszę o wykonanie 7 klas umieszczonych poniżej. Dzięki
1. Klasa: Snajper
HP: 30
Wytrzymałość: 20
kondycja: 20
int: 10
Broń: AWP, DGL, HE
Opis: Zadaje z AWP 80 obr + inta 1/4 nat. zabicie z HE.
2. Klasa: Saper
HP: 20
Wytrzymałość: 30
kondycja: 10
int: 10
Broń: p90
Opis: Posiada 3 miny, 50 obr + inta.
3. Klasa: Szpieg
HP: 30
Wytrzymałość: 10
kondycja: 20
int: 0
Broń: MP4
Opis: Posiada ubranie wroga, 1/6 resp wroga.
4. Klasa: Bandyta
HP: 20
Wytrzymałość: 10
kondycja: 30
int: 0
Broń: MP5
Opis: Posiada 2 pulapki oraz wszystkie granaty.
5. Klasa: Zolnierz
HP: 20
Wytrzymałość: 30
kondycja: 20
int: 0
Broń: M4, AK-47
Opis: Posiada wszystkie granaty, 1/14 natychmiastowe zabicie z M4 i AK-47
6. Klasa: Chuligan
HP: 20
Wytrzymałość: 20
kondycja: 20
int: 0
Broń: M4
Opis: 1/12 oslepienie wroga, 2 fleshe
7. Klasa: Regeneratorek
HP: 20
Wytrzymałość: 30
kondycja: 20
int: 10
Broń: Famas
Opis: Regeneracja HP DO 100 proc. co 15 sek.
Użytkownik Flap Jack.794 edytował ten post 08.08.2013 09:01
1. Klasa: Snajper
HP: 30
Wytrzymałość: 20
kondycja: 20
int: 10
Broń: AWP, DGL, HE
Opis: Zadaje z AWP 80 obr + inta 1/4 nat. zabicie z HE.
2. Klasa: Saper
HP: 20
Wytrzymałość: 30
kondycja: 10
int: 10
Broń: p90
Opis: Posiada 3 miny, 50 obr + inta.
3. Klasa: Szpieg
HP: 30
Wytrzymałość: 10
kondycja: 20
int: 0
Broń: MP4
Opis: Posiada ubranie wroga, 1/6 resp wroga.
4. Klasa: Bandyta
HP: 20
Wytrzymałość: 10
kondycja: 30
int: 0
Broń: MP5
Opis: Posiada 2 pulapki oraz wszystkie granaty.
5. Klasa: Zolnierz
HP: 20
Wytrzymałość: 30
kondycja: 20
int: 0
Broń: M4, AK-47
Opis: Posiada wszystkie granaty, 1/14 natychmiastowe zabicie z M4 i AK-47
6. Klasa: Chuligan
HP: 20
Wytrzymałość: 20
kondycja: 20
int: 0
Broń: M4
Opis: 1/12 oslepienie wroga, 2 fleshe
7. Klasa: Regeneratorek
HP: 20
Wytrzymałość: 30
kondycja: 20
int: 10
Broń: Famas
Opis: Regeneracja HP DO 100 proc. co 15 sek.
Użytkownik Flap Jack.794 edytował ten post 08.08.2013 09:01
Wartownik 08.08.2013
Flap Jack.794
Szpieg to ma byc bron mp5 , czy ak47 bo pisze mp4 a niema takiego czegos
Heheszkyy
09.08.2013
Proszę :
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <hamsandwich> #include <cstrike> #include <fun> new const nazwa[] = "Zolnierz"; new const opis[] = "Posiada wszystkie granaty, 1/14 natychmiastowe zabicie z M4 i AK-47"; new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_AK47); new const zdrowie = 20; new const kondycja = 3; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 30; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "Heheszkyy"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ"); } public cod_class_enabled(id) { give_item(id, "weapon_hegrenade"); give_item(id, "weapon_flashbang"); give_item(id, "weapon_flashbang"); give_item(id, "weapon_smokegrenade"); ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){ if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 14) != 1 ) return HAM_IGNORED; cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE); SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1)); return HAM_HANDLED; }
Jamdzam
11.08.2013
Szpieg
Spoiler
Chuligan
Spoiler
Użytkownik Jamdzam edytował ten post 11.08.2013 23:42
Pr0 Ogar970 12.08.2013
Zolnierz
Użytkownik Pr0 Ogar970 edytował ten post 12.08.2013 08:28
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <hamsandwich> #include <cstrike> #include <fun> new const nazwa[] = "Zolnierz "; new const opis[] = "Posiada wszystkie granaty, 1/14 natychmiastowe zabicie z M4 i AK-47"; new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_AK47); new const zdrowie = 20; new const kondycja = 20; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 30; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ"); } public cod_class_enabled(id) { give_item(id, "weapon_hegrenade"); give_item(id, "weapon_flashbang"); give_item(id, "weapon_flashbang"); give_item(id, "weapon_smokegrenade"); ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){ if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 14) != 1 ) return HAM_IGNORED; cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE); SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1)); return HAM_HANDLED; }
Użytkownik Pr0 Ogar970 edytował ten post 12.08.2013 08:28