←  Prośby o Klasę/Perk

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Klasa
Proszę o 7 klas m.in Bandyta

  • +
  • -
Flap Jack.794 - zdjęcie Flap Jack.794 08.08.2013

Witam, proszę o wykonanie 7 klas umieszczonych poniżej. Dzięki

1. Klasa: Snajper
HP: 30
Wytrzymałość: 20
kondycja: 20
int: 10
Broń: AWP, DGL, HE
Opis: Zadaje z AWP 80 obr + inta 1/4 nat. zabicie z HE.

2. Klasa: Saper
HP: 20
Wytrzymałość: 30
kondycja: 10
int: 10
Broń: p90
Opis: Posiada 3 miny, 50 obr + inta.

3. Klasa: Szpieg
HP: 30
Wytrzymałość: 10
kondycja: 20
int: 0
Broń: MP4
Opis: Posiada ubranie wroga, 1/6 resp wroga.

4. Klasa: Bandyta
HP: 20
Wytrzymałość: 10
kondycja: 30
int: 0
Broń: MP5
Opis: Posiada 2 pulapki oraz wszystkie granaty.

5. Klasa: Zolnierz
HP: 20
Wytrzymałość: 30
kondycja: 20
int: 0
Broń: M4, AK-47
Opis: Posiada wszystkie granaty, 1/14 natychmiastowe zabicie z M4 i AK-47

6. Klasa: Chuligan
HP: 20
Wytrzymałość: 20
kondycja: 20
int: 0
Broń: M4
Opis: 1/12 oslepienie wroga, 2 fleshe

7. Klasa: Regeneratorek
HP: 20
Wytrzymałość: 30
kondycja: 20
int: 10
Broń: Famas
Opis: Regeneracja HP DO 100 proc. co 15 sek.
Użytkownik Flap Jack.794 edytował ten post 08.08.2013 09:01
Odpowiedz

Wartownik - zdjęcie Wartownik 08.08.2013

Snajper :

 

 

Załączone pliki

Odpowiedz

  • +
  • -
Flap Jack.794 - zdjęcie Flap Jack.794 08.08.2013

Dzięki jeszcze 5 [Sapera już mam]
Odpowiedz

Wartownik - zdjęcie Wartownik 08.08.2013

Flap Jack.794

 

Szpieg to ma byc bron mp5 , czy ak47 bo pisze mp4 a niema takiego czegos :D

Odpowiedz

  • +
  • -
Flap Jack.794 - zdjęcie Flap Jack.794 08.08.2013

o srry mp5 :)
Odpowiedz

  • +
  • -
Heheszkyy - zdjęcie Heheszkyy 09.08.2013

Proszę :

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fun>
        
new const nazwa[]   = "Zolnierz";
new const opis[]    = "Posiada wszystkie granaty, 1/14 natychmiastowe zabicie z M4 i AK-47";
new const bronie    = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie   = 20;
new const kondycja  = 3;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 30;
    
new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "Heheszkyy");

    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
   
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");

}

public cod_class_enabled(id)
{
    give_item(id, "weapon_hegrenade");
    give_item(id, "weapon_flashbang");
    give_item(id, "weapon_flashbang");
    give_item(id, "weapon_smokegrenade");
    ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
    ma_klase[id] = false;

}

public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
    if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 14) != 1 )
        return HAM_IGNORED;

    cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
    SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));

    return HAM_HANDLED;
}
Odpowiedz

  • +
  • -
Jamdzam - zdjęcie Jamdzam 11.08.2013

Szpieg

Spoiler

 

Chuligan

 

Spoiler

 


Użytkownik Jamdzam edytował ten post 11.08.2013 23:42
Odpowiedz

Pr0 Ogar970 - zdjęcie Pr0 Ogar970 12.08.2013

Zolnierz
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fun>
        
new const nazwa[]   = "Zolnierz ";
new const opis[]    = "Posiada wszystkie granaty, 1/14 natychmiastowe zabicie z M4 i AK-47";
new const bronie    = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie   = 20;
new const kondycja  = 20;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 30;
    
new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
   
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");

}

public cod_class_enabled(id)
{
	give_item(id, "weapon_hegrenade");
	give_item(id, "weapon_flashbang");
	give_item(id, "weapon_flashbang");
	give_item(id, "weapon_smokegrenade");
	ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
	ma_klase[id] = false;

}

public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
	if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 14) != 1 )
		return HAM_IGNORED;

	cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
	SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));

	return HAM_HANDLED;
}

Użytkownik Pr0 Ogar970 edytował ten post 12.08.2013 08:28
Odpowiedz