←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

[ROZWIĄZANE] problem z find_ent_by_owner


Najlepsza odpowiedź sebul 12.08.2013 11:36

http://amxx.pl/topic...er/#entry562308
To

Ale jeszcze z małą poprawką
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_perk[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_USP)
{
new WpnId = find_ent_by_owner(-1, "weapon_usp", idattacker);
if(WpnId && cs_get_weapon_silen(WpnId) && !random(5)) {
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this)));
return HAM_HANDLED;
}
}

return HAM_IGNORED;
}

po zmianie obrażeń, zwracamy "HAM_HANDLED", taki mniej ważny szczegół, ale jednak. Przejdź do postu

  • +
  • -
Najlepsza odpowiedź sebul - zdjęcie sebul 12.08.2013

http://amxx.pl/topic...er/#entry562308
To

Ale jeszcze z małą poprawką
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_perk[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_USP)
{
new WpnId = find_ent_by_owner(-1, "weapon_usp", idattacker);
if(WpnId && cs_get_weapon_silen(WpnId) && !random(5)) {
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this)));
return HAM_HANDLED;
}
}

return HAM_IGNORED;
}

po zmianie obrażeń, zwracamy "HAM_HANDLED", taki mniej ważny szczegół, ale jednak.
Odpowiedz

  • +
  • -
Rivit - zdjęcie Rivit 12.08.2013

czyli zamiast plugin handled to ham handled?

Odpowiedz