Proszę o Klasę "Phantom" i 4 innych
DixUni
07.08.2013
Legenda:
HP| KOND | INTA | Wytrzymałość
Phantom
Opis:Ma 3 sekundy niesmiertelnosci
Bronie: Uzi i Deagle
0 | 5 | 0 | 20
Snajper
Opis:1/2 z awp , 1/8 z deagle
Bronie:AWP,Deagle,smokeGranate
10 | 0 | 0 | 5
Doktor
Opis: 2 apteczki,moze wskrzeszac,+35 xp za wskrzeszenie
Bronie:SG,USP,HE
35 | 0 | 0 | 0
Szturmowiec
Opis:Ma 1/20 szans na natychmiastowe zabicie z ak
Bronie: AK,GLOCK,HE
10 | 10 | 0 | 0
Weteran
Opis: Ma 1 apteczke oraz 1/7 na zrespienie sie po smierci
Bronie: AK,Glock,HE
5 | 15 | 0 | 0
Daje +++
Użytkownik DixUni edytował ten post 07.08.2013 22:44
Heheszkyy
09.08.2013
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <hamsandwich> #include <cstrike> #include <fun> new const nazwa[] = "Szturmowiec"; new const opis[] = "Ma 1/20 szans na natychmiastowe zabicie z ak"; new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_GLOCK18)|(1<<CSW_AK47); new const zdrowie = 10; new const kondycja = 10; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "Heheszkyy"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ"); } public cod_class_enabled(id) { give_item(id, "weapon_hegrenade"); ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){ if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 20) != 1 ) return HAM_IGNORED; cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE); SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1)); return HAM_HANDLED; }
Proszę Szturmowiec