Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

Prośba o klasę "Famast-er" oraz "Ne0"

klasa

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Wiesio

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:12
  • Lokalizacja:Zalesie
Offline

Napisano 07.08.2013 08:59

Witam.

Proszę o zrobienie klasy Famaster, która posiada:

Inta:-10

HP:0

Wytrzymalość:0

Kondycja: 10

Opis klasy: Dostaje Famasa i ma z niego dodatkowe 5obrażeź(+inteligencja) 3pkt = 1 dmg

 

Także proszę o Ne0

Inta:0

HP:10

Wytrzymałość:10

Kondycja:50

Opis klasy: Dostaje elity oraz HE(1/2) , jest szybki , ma mniejszą grawitacje(50%)

 

Proszę podać w załączniku plik .sma oraz .amxx

 

Podrawiam


  • +
  • -
  • 0

#2 Jamdzam

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 74
Pomocny

  • Postów:296
  • GG:
  • Imię:Kacuś
  • Lokalizacja:Bytom
Offline

Napisano 07.08.2013 12:26

Neo

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#define DMG_HEGRENADE (1<<24)
        
new const nazwa[]   = "NeO";
new const opis[]    = "1/2 z HE";
new const bronie    = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_ELITE);
new const zdrowie   = 30;
new const kondycja  = 60;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;
    
new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);   
    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);
        RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

}

public cod_class_enabled(id)
{

     entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0);
    give_item(id, "weapon_hegrenade");
    ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{

     entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
    ma_klase[id] = false;

}

public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
    if(ma_klase[id])
        entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0);
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)

{

    if(!is_user_connected(idattacker))

        return HAM_IGNORED;

    

    if(!ma_klase[idattacker])

        return HAM_IGNORED;

    

    if(damagebits & DMG_HEGRENADE && random_num(1, 2) == 1)

    {    

        cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

    }

    

    return HAM_IGNORED;

}
 


  • +
  • -
  • 0

Sprawdź to !

COD By Jamdzam_v3

 


#3 Flor3K

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:15
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Małogoszcz
Offline

Napisano 07.08.2013 17:34

Tutaj masz Famastera.

Jeśli coś źle zrobiłem to mi napisz na PW lub tutaj. Postaram się naprawić :)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych