Mam taki mały problem z silnikiem, ponieważ chciałbym aby hud gdy żyjemy było białe, i wtedy hp tylko czerwone a z kolei gdy nie żyjemy hud miałoby być całe błękitne.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|

#2
Napisano 04.08.2013 15:53
podaj sma silnika
Paczka map COD - http://cs-boster.pl/...ter-strike-1-6/
Paczka map AIM - http://cs-boster.pl/...ter-strike-1-6/
Counter Strike 1.6 Non Steam v23 - http://cs-boster.pl/...m-v23-download/
Counter Strike 1.6 Non Steam v32 - http://cs-boster.pl/...m-v32-download/
Counter Strike 1.6 Non Steam v52 - http://cs-boster.pl/...-non-steam-v52/
#3
Napisano 04.08.2013 17:24
#4
Napisano 05.08.2013 14:44
public PokazInformacje(id) { id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE; if(!is_user_connected(id)) { remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE); return PLUGIN_CONTINUE; } if(!is_user_alive(id)) { new target = pev(id, pev_iuser2); new hp = get_user_health(target); if(!target) return PLUGIN_CONTINUE; new timeleft = get_timeleft() set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s^nKoniec mapy za : %d:%02d^nZdrowie : %d", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]], timeleft / 60, timeleft % 60, hp); return PLUGIN_CONTINUE; } new hp = get_user_health(id); new timeleft = get_timeleft() set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]^n[Koniec mapy za : %d:%02d]^n/r[Zdrowie : %d]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], timeleft / 60, timeleft % 60, hp); return PLUGIN_CONTINUE; }Na to
public PokazInformacje(id) { id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE; if(!is_user_connected(id)) { remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE); return PLUGIN_CONTINUE; } if(!is_user_alive(id)) { new target = pev(id, pev_iuser2); new hp = get_user_health(target); if(!target) return PLUGIN_CONTINUE; new timeleft = get_timeleft() set_hudmessage(0, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s^nKoniec mapy za : %d:%02d^nZdrowie : %d", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]], timeleft / 60, timeleft % 60, hp); return PLUGIN_CONTINUE; } new hp = get_user_health(id); new timeleft = get_timeleft() set_hudmessage(255, 255, 255, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]^n[Koniec mapy za : %d:%02d]^n/r[Zdrowie : %d]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], timeleft / 60, timeleft % 60, hp); return PLUGIN_CONTINUE; }
#6
Napisano 06.08.2013 09:50
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz,

Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: silnik
Silnik
Modyfikacja silnika pod klasy zależne od drużyny.Napisany przez Arki, 21.02.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
Silnik
Dodanie frakcji do klas od poziomuNapisany przez Lakrouss, 28.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
Silnik
[Kondycja] po zmianie broni kondycja jest ustawiona a biega powoliNapisany przez One ShooT, 10.02.2023 ![]() |
|
![]() |
|||
Silnik
Prośba o edytacje silnika DoświadczenieNapisany przez One ShooT, 05.02.2023 ![]() |
|
![]() |
|||
![]() |
Silnik
proźba o dodanie expa za fragasilnik Napisany przez Anonimowy09, 20.01.2023 ![]() |
|
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych