Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

Prośba o napisanie kilku klas i perków.

klasa

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 piole00068

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:8
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 02.08.2013 18:20

Witam. Jeśli by ktoś znalazł czas kto zna się ciut lepiej niż ja to zwracam się z prośba o napisanie dla mnie kilka klas i perków albo podrzucenia mi linków do pobrania.

Klasy:

1.Czołgista [LVL]
Opis: Ma bazókę i 15 pocisków. Jest to klasa od lvl 750.
Bronie: Gali , glock
Staty
Inta:5
HP:25
Konda:40
Wytrzymałośc:0

2.Cichy komandos [Super VIP]
Opis: ma ciche kroki , 1/1 z kosy PPM/LPM widoczność mniejsza o połowe.Klasa byłą by Super VIP na Flagę E. (Jak kamuflaż 50%)
Broń: knife, UMP45 , Deagle
Staty
Inta:0
HP:25
Konda:60
Wytrzymałośc:0

3.Szuturmowiec [Super VIP]
Opis: Ma 1/5 na zamrożenie przeciwnika na 5 sekund oraz 1/28 z TMP + 10dmg wiecej. Super VIP na flagę E.
Bronie: TMP , deagle
Staty
Inta:0
HP:30
Konda:5
Wytrzymałośc:5

4.Teleporter [VIP]
Opis: Może się teleportować do 10 sek. Klasa VIP na flagę F.
Bronie: MP5NAVI , Glock
Staty
Inta:0
HP:10
Konda:5
Wytrzymałośc:0

5.SWAT [VIP]
Opis: ma tarczę swata i wszystkie gloki z których ma 1/10. Klasa VIP flaga F.
Bronie: P228,FiveSevem ,USP,Glock,Deagle
Staty
Inta:0
HP:5
Konda:0
Wytrzymałośc:15

6. Mag [Premium]
Opis: Widzi niewidzialnych , 8dmg z M4 i ten Foodbal. Klasa Premium na flagę H.
Bronie: USP,Glock,M4
Staty
Inta:0
HP:5
Konda:0
Wytrzymałośc:15

7. Bob Budowniczy
Opis: Posiada 10 Workow z piaskiem
Bronie: MP5NAVI , USP
Staty
Inta:0
HP:0
Konda:5
Wytrzymałośc:0

8.Ninja
Opis: Posiada 1/9 z noza PPM/LPM , jej widoczność spada do 45%. (Przydała by się specjalna katana)
Bronie: TMP,glock
Staty
Inta:0
HP:5
Konda:0
Wytrzymałośc:0

9.Sekretny szpieg
Opis: Ma 1/4 na zrespienie się u wroga oraz x3 wieksze dmg z Deagla.
Bronie: m4 , deagle
Staty
Inta:0
HP:10
Konda:5
Wytrzymałośc:0

10. Snajper
Opis: Ma 1/2 z AWP i 1/3 z noża PPM.
Bronie: AWP,deagle
Staty
Inta:0
HP:0
Konda:15
Wytrzymałośc:0

11.Szczesciarz
Opis: Ma 1/2 ze scouta oraz 1/5 na odbicie pocisku.
Bronie: Famas , scout ,glock
Staty
Inta:0
HP:0
Konda:0
Wytrzymałośc:5

12.Rusher
Opis: Posiada 1/7 z m3 i ma autoBH.
Bronie: M3 , glock
Staty
Inta:0
HP:0
Wytrzymałośc:0

13. Medyk
Opis: Ma 4 apteczki i moc wskrzeszania +10dmg z UMP45.
Bronie: UMP45 , USP
Staty
Inta:0
HP:25
Konda:5
Wytrzymałośc:

Teraz Perki:
1.Przyczajony Snajper
Opis: Ma AWP 1/2 i jego widocznośc spada do 50%.

Za Każda klasę bądź perk , leci oczywiście Plusik :).
Znajdziesz mnie na:
b_350_20_1F6D75_1F7A7F_0E0707_000000.png

#2 cherriEE

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:57
  • Imię:Oskar
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 06.08.2013 11:07

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
        
new const nazwa[]   = "Cichy komandos [Super VIP]";
new const opis[]    = "ma ciche kroki , 1/1 z kosy PPM/LPM widoczność mniejsza o połowe.";
new const bronie    = (1<<CSW_UMP45)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 25;
new const kondycja  = 60;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
    
new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
   
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");

}

public cod_class_enabled(id)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_SLAY))
	{
		client_print(id, print_chat, "[Cichy komandos [Super VIP]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
		return COD_STOP;
	}

	set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 135);
	ma_klase[id] = true;

        set_user_footsteps (id, 1) ;

	return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
	set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
    	
        set_user_footsteps (id, 1) ;

        ma_klase[id] = false;

}

public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
	if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE)
	{
		cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
		SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
		return HAM_HANDLED;
	}
	return HAM_IGNORED;
}

Nie podpiszę nawet, że ja to pisałem, bo tylko ciche kroki, reszta generator.


  • +
  • -
  • 0

#3 cherriEE

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:57
  • Imię:Oskar
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 06.08.2013 11:15

Hapaj także SWAT'a [VIp]

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
        
new const nazwa[]   = "SWAT [VIP]";
new const opis[]    = "Ma wszystkie pistolety, z ktorych ma 1/10, oraz tarcze SWAT";
new const bronie    = (1<<CSW_P228)|(1<<CSW_FIVESEVEN)|(1<<CSW_USP)|(1<<CSW_GLOCK18)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 5;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 15;
    
new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
   
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");

}

public cod_class_enabled(id)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_MAP))
	{
		client_print(id, print_chat, "[SWAT [VIP]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
		return COD_STOP;
	}
	ma_klase[id] = true;
   
        cod_set_uset_shield (id, 1) ;

	return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
	ma_klase[id] = false;

        cod_set_user_shield (id, 0) ;

}

public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
	if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 10) != 1 )
		return HAM_IGNORED;

	cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
	SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));

	return HAM_HANDLED;
}

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych