#define flaga ADMIN_LEVEL_H
	{
		if(hs && get_user_flags(kid) && flaga)
		{
			cs_set_user_money(kid,cs_get_user_money(kid)+get_pcvar_num(cvar6))
			set_user_health(kid,get_user_health(kid)+get_pcvar_num(cvar3)) //HP za HS
			set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.15, 0, 1.0, 1.0, 0.1, 0.1, -1)
			show_hudmessage(kid, "Otrzymales +%d do hp", get_pcvar_num(cvar3))
		}
		else
		{
			if(get_user_flags(kid) && flaga)
			{
				cs_set_user_money(kid,cs_get_user_money(kid)+get_pcvar_num(cvar7))
				set_user_health(kid,get_user_health(kid)+get_pcvar_num(cvar4)) // HP za killa
				set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.15, 0, 1.0, 1.0, 0.1, 0.1, -1)
				show_hudmessage(kid, "Otrzymales +%d do hp", get_pcvar_num(cvar4))
			}
		}
	}
Zamień operator logiczny && na bitowy &.
Inaczej, każdy gracz posiadający jakąkolwiek flagę, jest uznawany za vipa, a koniunkcja jest zawsze spełniona.