Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Modyfikacja

Dorobienie funkcji client_print

modyfikacja

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Shaxu

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:89
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 30.07.2013 11:37

Witam bardzo bym prosił o dorobienie funkcji z wyskakiwaniem informacji kiedy zmieniamy z broni na granat.

 

client_print(id, print_center, "Granatu HE mozna uzywac po 10s od rozpoczecia rundy!")

 

Próbowałem dopisać pod spodem, ale to cały czas wyświetla tą informację dlatego też ten pomysł odpada zależy mi aby pojawiała się tylko przy zmianie broni.

#include <amxmodx>
 
new Float:gametime;
new pczas
 
public plugin_init()
{
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1")
 
register_logevent("Round_Start", 2, "1=Round_Start")
 
pczas   = register_cvar("amx_granaty_czas", "10");
 
}
 
public CurWeapon(id)
{
new bron = get_user_weapon(id);
new czas = get_pcvar_num(pczas);
 
if((bron == CSW_HEGRENADE || bron == CSW_FLASHBANG || bron == CSW_SMOKEGRENADE) && get_gametime() - gametime < czas)
engclient_cmd(id, "weapon_knife")
}
 
public Round_Start()
gametime = get_gametime()

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: modyfikacja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych