Bezlik Ammo - niekończące się ammo
Tajemnica Terrora - Dostajesz Kriega 1/3 trudny do zodybcia
Bron Swat - Dostajesz UMP -10 obrażen +(inta)
Powrót mistrza - 1/1 kosy + 100hp
Nie z tego świata - Strzały w plecy nic ci nie robią .
Wsparcie z Zachodu - Dostajesz Lame 1/2-5
Moc Santos'a - +50 inty
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|

#1
Napisano 29.07.2013 13:24
Zapraszamy na CsOne.pl
Zapraszamy na serwer cod mod z darmowy vipem napisz tylko na gg 790611 ip : 88.199.98.89:27017
#2
Napisano 29.07.2013 14:01
Bezlik
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <fakemeta> #define DMG_BULLET (1<<1) new const perk_name[] = "Bezlik Ammo"; new const perk_desc[] = "Masz nielimitowana amunicje"; new bool:ma_perk[33]; public plugin_init() { register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_perk(perk_name, perk_desc); register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1"); } public cod_perk_enabled(id) ma_perk[id] = true; public cod_perk_disabled(id) ma_perk[id] = false; public CurWeapon(id) { if(!is_user_connected(id)) return; if(!ma_perk[id]) return; set_user_clip(id, 2); } stock set_user_clip(id, ammo) { new weaponname[32], weaponid = -1, weapon = get_user_weapon(id, _, _); get_weaponname(weapon, weaponname, 31); while ((weaponid = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, weaponid, "classname", weaponname)) != 0) if (pev(weaponid, pev_owner) == id) { set_pdata_int(weaponid, 51, ammo, 4); return weaponid; } return 0; }
Moc
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> new const perk_name[] = "Moc Santos'a"; new const perk_desc[] = "Dostajesz 50 inty"; public plugin_init() { register_plugin(perk_name, "1.0", "Zbysio"); cod_register_perk(perk_name, perk_desc); } public cod_perk_enabled(id) { cod_set_user_bonus_intelligence(id,cod_get_user_intelligence(id)+50) } public cod_perk_disabled(id) { cod_set_user_bonus_intelligence(id,cod_get_user_intelligence(id)-50) }
Bron swat:
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <hamsandwich> #define DMG_BULLET (1<<1) new const perk_name[] = "Bron Swat"; new const perk_desc[] = "Dostajesz ump45 i -10 + inta obrazen."; new bool:ma_perk[33]; public plugin_init() { register_plugin(perk_name, "1.0", ""); cod_register_perk(perk_name, perk_desc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_perk_enabled(id) { ma_perk[id] = true; cod_give_weapon(id, CSW_UMP45) } public cod_perk_disabled(id) { ma_perk[id] = false; cod_take_weapon(id,CSW_UMP45) } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_perk[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_UMP45 && damagebits & DMG_BULLET) cod_inflict_damage(idattacker, this, -10.0, 0.5, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; }
#4
Napisano 29.07.2013 17:20
Powrot
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <hamsandwich> #include <engine> #include <codmod> #include <fun> #include <amxmisc> new const perk_name[] = "Powrót mistrza"; new const perk_desc[] = "1/1 z kosy oraz + 100hp"; new komandos_id; new bool:ma_perk[33]; public plugin_init() { register_plugin(perk_name, "1.0", "Zbysio"); cod_register_perk(perk_name, perk_desc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); komandos_id = cod_get_classid("Komandos"); } public cod_perk_enabled(id) { if(cod_get_user_class(id) == komandos_id) return COD_STOP; cod_set_user_bonus_health(id,cod_get_user_health(id)+100) ma_perk[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_perk_disabled(id) cod_set_user_bonus_health(id,cod_get_user_health(id)-100) public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_perk[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; } /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par } */
1.Wsparcie z Zachodu - Dostajesz Lame 1/2-5
2.Tajemnica Terrora - Dostajesz Kriega 1/3 trudny do zodybcia
powiedz o co ci chodzi z tym
1. to że dostaje autolame i 1/2-5 z niej??
a 2 nie rozumiem bo może bym zrobił
#6
Napisano 30.07.2013 08:03
Wsparcie z zachodu
#include <amxmodx> #include <hamsandwich> #include <fun> #include <codmod> new const perk_name[] = "Wsparcie z Zachodu"; new const perk_desc[] = "Dostajesz Autolame i 1/5 z niej"; new bool:ma_perk[33]; public plugin_init() { register_plugin(perk_name, "1.0", "Zbysio"); cod_register_perk(perk_name, perk_desc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_perk_enabled(id) { cod_give_weapon(id, CSW_G3SG1); ma_perk[id] = true; } public cod_perk_disabled(id) { cod_take_weapon(id, CSW_G3SG1); ma_perk[id] = false; } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_perk[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_G3SG1 && random_num(1,5) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; }
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: perk
![]() |
Perk
[ROZWIĄZANE] Perk ktory pozostawia tylko knifeNapisany przez DenY, 01.02.2023 ![]() |
|
![]() |
||
![]() |
Perk
[ROZWIĄZANE] prozba o perk nidzisniewidocznychNapisany przez Anonimowy09, 28.01.2023 ![]() |
|
![]() |
||
Problem z perkiem Tarcza Swatnie dzialajaca tarcza Napisany przez neolagg, 23.07.2021 ![]() |
|
![]() |
|||
![]() |
Perk
[ROZWIĄZANE] Proszę o perkNapisany przez wubhcinj, 14.07.2021 ![]() |
|
![]() |
||
Perk
Proszę o perkPerk: MP5 | połowa ammo w magazynku (15) | podwójny dmg Napisany przez therealfr0zen, 18.11.2020 ![]() |
|
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych