Bezlik Ammo - niekończące się ammo
Tajemnica Terrora - Dostajesz Kriega 1/3 trudny do zodybcia
Bron Swat - Dostajesz UMP -10 obrażen +(inta)
Powrót mistrza - 1/1 kosy + 100hp
Nie z tego świata - Strzały w plecy nic ci nie robią .
Wsparcie z Zachodu - Dostajesz Lame 1/2-5
Moc Santos'a - +50 inty
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
#1
Napisano 29.07.2013 13:24
Zapraszamy na CsOne.pl
Zapraszamy na serwer cod mod z darmowy vipem napisz tylko na gg 790611 ip : 88.199.98.89:27017
#2
Napisano 29.07.2013 14:01
Bezlik
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const perk_name[] = "Bezlik Ammo";
new const perk_desc[] = "Masz nielimitowana amunicje";
new bool:ma_perk[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
}
public cod_perk_enabled(id)
ma_perk[id] = true;
public cod_perk_disabled(id)
ma_perk[id] = false;
public CurWeapon(id)
{
if(!is_user_connected(id))
return;
if(!ma_perk[id])
return;
set_user_clip(id, 2);
}
stock set_user_clip(id, ammo)
{
new weaponname[32], weaponid = -1, weapon = get_user_weapon(id, _, _);
get_weaponname(weapon, weaponname, 31);
while ((weaponid = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, weaponid, "classname", weaponname)) != 0)
if (pev(weaponid, pev_owner) == id) {
set_pdata_int(weaponid, 51, ammo, 4);
return weaponid;
}
return 0;
}
Moc
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
new const perk_name[] = "Moc Santos'a";
new const perk_desc[] = "Dostajesz 50 inty";
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "Zbysio");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
}
public cod_perk_enabled(id)
{
cod_set_user_bonus_intelligence(id,cod_get_user_intelligence(id)+50)
}
public cod_perk_disabled(id)
{
cod_set_user_bonus_intelligence(id,cod_get_user_intelligence(id)-50)
}
Bron swat:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const perk_name[] = "Bron Swat";
new const perk_desc[] = "Dostajesz ump45 i -10 + inta obrazen.";
new bool:ma_perk[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_perk_enabled(id)
{
ma_perk[id] = true;
cod_give_weapon(id, CSW_UMP45)
}
public cod_perk_disabled(id)
{
ma_perk[id] = false;
cod_take_weapon(id,CSW_UMP45)
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_perk[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_UMP45 && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, -10.0, 0.5, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
#4
Napisano 29.07.2013 17:20
Powrot
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <engine>
#include <codmod>
#include <fun>
#include <amxmisc>
new const perk_name[] = "Powrót mistrza";
new const perk_desc[] = "1/1 z kosy oraz + 100hp";
new komandos_id;
new bool:ma_perk[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "Zbysio");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
komandos_id = cod_get_classid("Komandos");
}
public cod_perk_enabled(id)
{
if(cod_get_user_class(id) == komandos_id)
return COD_STOP;
cod_set_user_bonus_health(id,cod_get_user_health(id)+100)
ma_perk[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_perk_disabled(id)
cod_set_user_bonus_health(id,cod_get_user_health(id)-100)
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_perk[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
1.Wsparcie z Zachodu - Dostajesz Lame 1/2-5
2.Tajemnica Terrora - Dostajesz Kriega 1/3 trudny do zodybcia
powiedz o co ci chodzi z tym
1. to że dostaje autolame i 1/2-5 z niej??
a 2 nie rozumiem bo może bym zrobił ![]()
#6
Napisano 30.07.2013 08:03
Wsparcie z zachodu
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#include <codmod>
new const perk_name[] = "Wsparcie z Zachodu";
new const perk_desc[] = "Dostajesz Autolame i 1/5 z niej";
new bool:ma_perk[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "Zbysio");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_perk_enabled(id)
{
cod_give_weapon(id, CSW_G3SG1);
ma_perk[id] = true;
}
public cod_perk_disabled(id)
{
cod_take_weapon(id, CSW_G3SG1);
ma_perk[id] = false;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_perk[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_G3SG1 && random_num(1,5) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: perk
![]() |
Perk
[ROZWIĄZANE] Perk ktory pozostawia tylko knifeNapisany przez DenY, 01.02.2023 |
|
|
||
![]() |
Perk
[ROZWIĄZANE] prozba o perk nidzisniewidocznychNapisany przez Anonimowy09, 28.01.2023 |
|
|
||
Problem z perkiem Tarcza Swatnie dzialajaca tarcza Napisany przez neolagg, 23.07.2021 |
|
|
|||
![]() |
Perk
[ROZWIĄZANE] Proszę o perkNapisany przez wubhcinj, 14.07.2021 |
|
|
||
Perk
Proszę o perkPerk: MP5 | połowa ammo w magazynku (15) | podwójny dmg Napisany przez therealfr0zen, 18.11.2020 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod



Temat jest zamknięty











