Witam. Mam problem ze zmianą ubrania dla klasy [TT i CT]
Udało mi się już dodać oddzielny model dla TT i CT w tej klasie, jednak po zdobyciu itemów zmieniających ubranie na przeciwnika [np podręcznik szpiega] wygląd robi się standardowy, przykład:
Gracz posiada klasę w wyglądem i jest w TT. Otrzymuje przedmiot, który zmienia wygląd modelu na przeciwnej drużyny. W tym momencie powinien się zmienić ten model na wygląd CT. Zamiast tego zmienia się na wygląd przeciwnika, ale standardowego modelu, np gign
Model zmieniałem tak:
w precache dałem ścieżki dla modelu TT i CT [1 model dla każdej drużyny]
Następnie w odrodzeniu klasy dodałem coś takiego:
switch(get_user_team(id))
{
case 1:
{
cs_set_user_model(id, "ścieżkatt");
}
case 2:
{
cs_set_user_model(id, ""ścieżkact");
}
}
Itemki zmieniające ubiór na przeciwny team mają to:
ZmienUbranie
public wygląda tak:
public ZmienUbranie(id,reset)
{
if (id<1 || id>32 || !is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
if (reset)
cs_reset_user_model(id);
else
{
new num = random_num(0,3);
switch(get_user_team(id))
{
case 1: cs_set_user_model(id, Ubrania_CT[num]);
case 2:cs_set_user_model(id, Ubrania_Terro[num]);
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
zmienna z modelami:
new Ubrania_CT[4][]={"sas","gsg9","urban","gign"};
new Ubrania_Terro[4][]={"arctic","leet","guerilla","terror"};
Wydaje mi się, że wystarczy tylko zmienić w publicu zmienubranie i te ubiory, ale nie wiem w jaki sposób to napisać.
Liczę na pomoc


Dodatki SourceMod















