Tak jak w temacie kombinowałem ale się nie udało
Proszę o przerobienie na premium
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 28.07.2013 21:01
Tak jak w temacie kombinowałem ale się nie udało
Proszę o przerobienie na premium
Napisano 29.07.2013 10:17
Napisano 29.07.2013 10:55
ok ![]()
Napisano 29.07.2013 11:01
Proszę :
Napisano 29.07.2013 11:03
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
new const nazwa[] = "Kucacz Unikalna";
new const opis[] = "Niewidzialny podczas kucania z nozem, mniejsza grawitacja";
new const bronie = (1<<CSW_AK47);
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 50;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 20;
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_Niewidzialnosc", 1);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Kucacz] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 600.0/800.0);
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = false;
}
//Przy kucaniu
public fwPrethink_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;
new button = get_user_button(id);
if( button & IN_DUCK && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1);
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}
public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 600.0/800.0);
}
@Edit
Hehe ile osób prawie w tym samym czasie ![]()
Użytkownik Zbysio edytował ten post 29.07.2013 11:04
Napisano 29.07.2013 11:22
o kurde Dzięki ziomy ![]()
Mozna zamknąć
Użytkownik ziomek231 edytował ten post 29.07.2013 11:27
Napisano 30.07.2013 14:45
Napisano 30.07.2013 16:23
raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
CoD Nowy
Polaczenie informacji HUD.Napisany przez SHiBBy., wczoraj, 21:10 |
|
|
|||
Paczka perkow.perki Napisany przez NAVIK, 24.03.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 |
|
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych