nazwa : "Mistrz [Super Premium]"
opis: Ma :Ma 1/15 na zabicie z M4A1 podczas kucania jego widoczność jest zredukowana do 50
bronie: M4A1, USP, HE
zdrowie:50
kondycja: 40
inteligencja: 0
wytrzymałość: 40
Klasę poproszę pod flagą Admin_Level_F
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 26.07.2013 20:30
nazwa : "Mistrz [Super Premium]"
opis: Ma :Ma 1/15 na zabicie z M4A1 podczas kucania jego widoczność jest zredukowana do 50
bronie: M4A1, USP, HE
zdrowie:50
kondycja: 40
inteligencja: 0
wytrzymałość: 40
Klasę poproszę pod flagą Admin_Level_F
Napisano 26.07.2013 21:16
Powinno działać ![]()
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const nazwa[] = "Mistrz [Super Premium]";
new const opis[] = "Ma 1/15 na zabicie z M4A1 podczas kucania jego widoczność jest zredukowana do 50";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_USP)|(1<<CSW_M4A1);
new const zdrowie = 50;
new const kondycja = 40;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 40;
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_Niewidzialnosc", 1);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_F))
{
client_print(id, print_chat, "[Mistrz [Super Premium]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
give_item(id, "weapon_hegrenade");
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;
}
//Przy kucaniu
public fwPrethink_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;
new button = get_user_button(id);
if( button & IN_DUCK )
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 50);
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(!(damagebits & DMG_BULLET))
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_M4A1 && random_num(1,5) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
Użytkownik Eryk172 edytował ten post 26.07.2013 21:19
CoD Mod - IP: 91.224.117.15:27235
JailBreak - IP: 91.224.117.67:27075
Only de_dust2 - IP: 193.33.176.197:27111
Więcej serwerów na: www.NaFarciePL
Napisano 27.07.2013 10:39
Mógłbyś mi to wrzuciś w .sma ?
Klasa
Bug klasy Ninjacrash serwera Napisany przez SHiBBy., 05.12.2025 |
|
|
|||
Klasa
Klasa wampirNapisany przez Rafii, 16.03.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
Moc Medyka - problemPugin mocmedyka włącza się w klasie w której nie powinien Napisany przez scythe1, 09.02.2023 |
|
|
|||
![]() |
Klasa
[ROZWIĄZANE] poźba o klase odrodzenieNapisany przez Anonimowy09, 03.02.2023 |
|
|
||
Klasa
Poszukuje KlasNapisany przez Aquamarina, 03.01.2023 |
|
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych