Witam gdy do mojego diablo wgrałem bazookę na nożu to gdy z niej chce strzelić wywala mnie z serwera i wyświetla się komunikat Serwer Shutting Down
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|

[ROZWIĄZANE] Serwer shutting down

Najlepsza odpowiedź MarWit, 29.07.2013 11:35
register_forward(FM_Touch, "fwd_touch")
->
Przejdź do posturegister_forward(FM_Touch, "fw_Touch")

#1
Napisano 25.07.2013 22:54
#2
Napisano 26.07.2013 08:43
Masz jakieś logi? Sprawdzałeś konsolę serwera po crashu?
#4
Napisano 26.07.2013 12:49
Podaj jakieś logi
Mam do sprzedania pluginy AMXX pod serwery typu, JB, ONLY DD2, ZOMBIE, COD MOD, DR i inne...
Jeżeli jesteś zainteresowany(a), napisz na PW lub GG 42384104
#5
Napisano 26.07.2013 14:10
Nie ma są tylko z 23
#6
Napisano 26.07.2013 14:28
A klasę czołgista skąd masz? może o czymś zapomniałeś? Może nie dodałeś modelu do plugin_precache()??
Mam do sprzedania pluginy AMXX pod serwery typu, JB, ONLY DD2, ZOMBIE, COD MOD, DR i inne...
Jeżeli jesteś zainteresowany(a), napisz na PW lub GG 42384104
#7
Napisano 26.07.2013 18:41
Sprawdzałeś konsolę serwera po crashu?
#8
Napisano 27.07.2013 00:08
Mam z diablo mod by stachuu
#9
Napisano 27.07.2013 12:03
no dobra, ale logi, konsola czy coś, przecież nie jesteśmy wróżkami co się dzieje gdy serwer się wyłacza
Mam do sprzedania pluginy AMXX pod serwery typu, JB, ONLY DD2, ZOMBIE, COD MOD, DR i inne...
Jeżeli jesteś zainteresowany(a), napisz na PW lub GG 42384104
#10
Napisano 27.07.2013 12:21
Zapomniałeś dodać:
sprite_smoke1 = precache_model("sprites/smoke.spr")
zapomniałeś wpakować uchwyt do zmiennej
nie sprawdzałem czy pomoże czasu nie mam
Użytkownik BlackPerfum edytował ten post 27.07.2013 12:23
Mój tok myślenia jest błędny? Wskaż mi błąd zmienie to!
Aktualnie bije limit 32 graczy (łącze serwery) ale nadal są lagi przy zbyt dużym przesyłu informacji

Gra się płynnie do 40~50 graczy potem łącze pada i zamiast biegać ludzie się teleportują

#11
Napisano 27.07.2013 12:52
No to już właśnie tutaj mu pisałem
A klasę czołgista skąd masz? może o czymś zapomniałeś? Może nie dodałeś modelu do plugin_precache()??
Mam do sprzedania pluginy AMXX pod serwery typu, JB, ONLY DD2, ZOMBIE, COD MOD, DR i inne...
Jeżeli jesteś zainteresowany(a), napisz na PW lub GG 42384104
#12
Napisano 27.07.2013 12:58
Wskazanie właściwej drogi a podanie gotowego rozwiązania to dwie inne rzeczy
Mój tok myślenia jest błędny? Wskaż mi błąd zmienie to!
Aktualnie bije limit 32 graczy (łącze serwery) ale nadal są lagi przy zbyt dużym przesyłu informacji

Gra się płynnie do 40~50 graczy potem łącze pada i zamiast biegać ludzie się teleportują

#13
Napisano 27.07.2013 13:34
Dodałem i jak chcę strzelić z bazooki z pocisku dalej serwer shutting down bazooke umieściłem w klaseie killer
#14
Napisano 27.07.2013 15:16
Zrób logi do konsoli w funkcjach (tylko bazooki) aby dowiedzieć się w jakiej funkcji jest błąd. Sprawdź czy masz modele na serwerze.
Użytkownik BlackPerfum edytował ten post 27.07.2013 15:17
Mój tok myślenia jest błędny? Wskaż mi błąd zmienie to!
Aktualnie bije limit 32 graczy (łącze serwery) ale nadal są lagi przy zbyt dużym przesyłu informacji

Gra się płynnie do 40~50 graczy potem łącze pada i zamiast biegać ludzie się teleportują

#15
Napisano 27.07.2013 16:08
Jak mam zrobić logi do konsoli bazooki. Są wszystkie wgrane modele
#16
Napisano 27.07.2013 19:30
Używasz tej o to funkcji:
log_amx("Tu wpisujesz treść :D")
Mój tok myślenia jest błędny? Wskaż mi błąd zmienie to!
Aktualnie bije limit 32 graczy (łącze serwery) ale nadal są lagi przy zbyt dużym przesyłu informacji

Gra się płynnie do 40~50 graczy potem łącze pada i zamiast biegać ludzie się teleportują

#17
Napisano 27.07.2013 23:26
#18
Napisano 27.07.2013 23:32
Dobra poradziłem sobie z tym problemem tylko teraz jak strzelam to pocisk nie wybucha
Poradziłem sobie z serwer shutting down ale gdy wystrzelisz pocisk to on nie wybucha dodam też sma skąd brałem kod
Załączone pliki
#19
Napisano 28.07.2013 13:22
Dopisz:
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
Mój tok myślenia jest błędny? Wskaż mi błąd zmienie to!
Aktualnie bije limit 32 graczy (łącze serwery) ale nadal są lagi przy zbyt dużym przesyłu informacji

Gra się płynnie do 40~50 graczy potem łącze pada i zamiast biegać ludzie się teleportują

#20
Napisano 28.07.2013 13:41
Dalej nie działa albo w ziemi się zatrzymuję albo odbija od ścian
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych