Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Wykrywanie prawdziwego buyzone


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 czudaczek

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:8
  • Lokalizacja:wieś
Offline

Napisano 13.07.2013 22:31

Witam, 

Chcialem zapytac o mozliwosc wykrywania prawdziwego buyzone, jakiej funkcji uzyc by wykryć czy taki jest na mapie.

Co mam na mysli mowiac prawdziwy buyzone ?

A wiec, na mapach typu fy_ aim_ awp_ np awp_india fy_snow itp, buyzone wystepuje, mamy ikonke koszyka zaraz po zespawnowaniu,

ale to jak ja to okreslam jest tylko taki teoretyczny buyzone bo nic na nim nie mozemy kupic, bronie leza na respie lub dostajemy je od razu jak np na awp_india.

 

Probuje przerobić plugin z respawnami, ktory bedzie wykrywał taka prawdziwa buyzone, czyli taka gdzie mozemy kupowac i usuwał bronie, po smierci gracza.

W przypadku mapek takich jak fy_snow, gdzie nie mozemy kupowac broni, zeby po smierci gracza, te bronie normalnie zostawaly tam gdzie gracz zginal.

 

Plugin z mini deatchmatchem mam juz zrobiony a jedynie potrzebuje tej funkcji lub jakiegos rozwiązania bo w sumie na awp_india, nie mozna kupowac ... bronie dostajemy, po pewnym czasie, gdy taki deatchmatch trwa kilka minut i bron znajduje sie na calej mapie dostaje crasha serwera. 


  • +
  • -
  • 0

#2 czudaczek

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:8
  • Lokalizacja:wieś
Offline

Napisano 14.07.2013 07:44

Bylem troche niecierpliwy i przeszukujac dostepne tematy/pluginy doszedlem do takiego rozwiazania: ( moze sie komus przyda, nie moge edytowac 1 postu)

public pfn_keyvalue(entid) {
 
	new classname[20], key[10], value[5]
	copy_keyvalue(classname, charsmax(classname), key, charsmax(key), value, charsmax(value))
 
	if (equal( classname, "info_map_parameters" ) && equal( key, "buying" ) && equal( value, "0" ))
		removing_weapons=true
	
	if (equal( classname, "info_map_parameters" ) && equal( key, "buying" ) && equal( value, "3" ))
		removing_weapons=false
	
	
}

Niestety to nie zalatwia calego mojego problemu.

 

Jak wykryc to, gdy mapa sama rozdaje bron ? konkretny przypadek to awp_india, respa nie mamy jako takiego, bron, nie lezy na ziemi a gracz ja dostaje przy kazdym spawnie. 

Sprawdzanie tego po spawnie chyba nie jest najlepszym pomyslem, bo na awp_india jest opoznienie okolo 1 sekundy zanim gracz dostanie awp, w tym czasie kazdy jest w stanie sobie kupic bron przez skrypty ( na innych mapach).

Nie moge wiec usuwac broni tym co ja posiadaja sekunde po zespawnowaniu sie tylko musze wykryc czy mapa ta bron daje czy nie.

 

Z gory dziekuje za pomoc.


  • +
  • -
  • 0

#3 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1279
Godlike

  • Postów:2371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Tomaszów Mazowiecki
Offline

Napisano 14.07.2013 10:50

game_player_equip - ten byt używany jest do dania graczowi jakąś broń lub kilka broni, więc łatwo można to wykryć przez:

RegisterHam(Ham_Use, "game_player_equip", "BlokowanieUse");

Zablokować też łatwo.

 

Uwaga game_player_equip chyba też się wywołuje przy glocku, usp [nie jestem pewien]


  • +
  • -
  • 0

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#4 czudaczek

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:8
  • Lokalizacja:wieś
Offline

Napisano 16.07.2013 20:49

thx, troche poszukalem jeszcze, dzięki tej komendzie pobieralem wartosci z eventow mapy, udalo mi sie znalezc to czego szukalem, kilka nowych problemow powstalo ale to juz na inny temat. 

Thx, mozna zamknac

 


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych