Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Procentowy exp


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 aragog

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:58
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Malopolska
Offline

Napisano 13.07.2013 19:59

Witam wszystkich,

 

Piszę dla siebie takiego prostego expmoda i mam pewien problem nie wiem jak zrobić wyświetlanie expa potrzebanego do awansu w procentach, probowalem zapożyczyć kod z poradnika do cod-moda ale nie działa. Oto mój kod

	new ileMa = PlayerXP[id],ilePotrzeba = LEVELS[PlayerLevel[id]],ilePotrzebaBylo = LEVELS[PlayerLevel[id]-1]
	new Float:fProcent = 0.0;
	fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;
	
	makeStatusText(id,YELLOW_STATUS,15.0,"Level: %i Exp: %0.1f%% | Nazwa_Sieci.pl", PlayerLevel[id], PlayerXP[id], fProcent);

  • +
  • -
  • 0

#2 ^KoZa

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:130
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 16.07.2013 21:34

new ileMa = PlayerXP[id],ilePotrzeba = LEVELS[PlayerLevel[id]]
    new Float:fProcent = ileMa / ilePotrzea * 100.0;
    
    makeStatusText(id,YELLOW_STATUS,15.0,"Level: %i Exp: % [%.1f^%] | Nazwa_Sieci.pl", PlayerLevel[id], PlayerXP[id], fProcent);

 

O to chodzi?


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych