if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2 && (player_class[id]==Skoczek)){ new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags) if (flags & FL_WATERJUMP) return PLUGIN_CONTINUE if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 ) return PLUGIN_CONTINUE if ( !(flags & FL_ONGROUND) ) return PLUGIN_CONTINUE new Float:velocity[3] entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity) velocity[2] += 250.0 entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity) entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6) }
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Problem z BH
Temat rozp.
Indoor
, 12.07.2013 22:55
Brak odpowiedzi do tego tematu
#1
Napisano 12.07.2013 22:55
Siemka,mam problem,kilka dni temu ten kod niżej działał mi normalnie,ale od 2 dni już nie.
Wyjaśnienie: Jak jest BH na serwerze to się ma normalny skok,lecz cały czas skaczesz (Jak trzymasz spacje) a umnie jest tak że jak się skacze to wyrzuca do góry,spadamy i tracimy życie.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych