human->say( "Wypowiedz 1" ); human->say( "Wypowiedz 2" );Teraz chciałbym odpowiedzieć na ten dialog. Do wyboru, mam 3 opcje z których chcę, by gracz mógł wybrać tą która mu pasuje. A dalej, by dialog potoczył się zgodnie z tą opcją.
Stworzyłem sobie taką funkcję:
void Function::loadDialogs( const char * filename ){ string tmp; fstream file; file.open( filename, ios::in ); while( !file.eof() ) { getline( file, tmp ); cout << tmp << endl; } file.close(); function->loadDialogs( "dialogs/dialog_01.txt" ); }i przykładowy plik dialogs/dialogs_01.txt:
Kim jestes?Gdzie jestem?Jak sie tutaj znalazlem?Jak zrobić możliwość odpowiadania? To znaczy, że mogę wybrać odpowiedź 1 - 3. Zależy mi na zapisie do pliku. Oczywiście mógłbym to zrobić na piechotę, ale powtarzanie tego samego tysiące razy, chyba nie jest dobrym pomysłem...
PS. W 2 postach, bo w 1 się nie zmieściło
Użytkownik Kawon edytował ten post 12.07.2013 13:44